Plic-ti-sea-la

Si fusese candva, acum mai multe ore... dimineata. Si va trece si ziua de azi, pierduta ca o gura de fum suflata intr-un pahar. Ridicandu-se incet, pierzandu-se niciunde. In curand nu va mai fi nimic. Sa iei decizii sau sa onorezi promisiuni. Dezordine exterioara, dezordine interioara. E prea tarziu sa intind mana si sa opresc ceasul. Sa il arunc de pereti, sa ma ascund sub plapuma si sa inchid ochii. Aici nu mai e nimic. Nici macar intuneric, senzatii de cald, urme de somn, monitorul calculatorului care palpaie cumva, monoton. Astept pe un prag, pana mi se va face frig. E interesant sa te bazezi pe idei si zilele care vor urma incat sa nu mai faci nimic, sa tragi de timp pentru ca si asa nu mai conteaza. Cand eram mica ma fascinau viermii de matase. Tot timpul cand mergeam cu ai mei sa-i vedem sau whatever faceau ei acolo, imi luam cativa acasa pentru ca erau moi si calzi, pentru ca erau buni au pur si simplu pentru ca aveam impresia ca daca ii las acolo o sa moara. Nu ca ar avea sens. Azi mi-am amintit lucruri care nu s-au intamplat niciodata. Niciodata in timpul care ti-a fost adresat tie. Ci candva demult, uitate printre fire de amintiri atemporale. Uneori, cand se intampla asta, chiar am impresia ca amintirile anumitor oameni care-au fost si care mi-au fost aproape plutesc candva, cumva, in jurul meu si se intampla uneori sa ma lovesc de ele si sa-mi amintesc gandurile altcuiva. Sa traiesc inocenta, durerea, caldura, iubirea altor persoane. Sa simti idei...
Vreau sa ma dezradacinez de urmele putrede ale copacului pe care-l aveam. Sau, uneori cred ca-i mai bine sa il ud si sa-i dau voie sa creasca. Poate mi-e frica sa ma desprind de mine si sa ma pierd. Si poate e gresit cand ii judec pe toti cei care se hranesc cu compromisuri... Si cu vreo 2-3 vorbe pot sa schimb intregul curs al lumii si al meu. Dar stau, asteptand... altceva. Mai sus, prea sus. Poate nu o sa ajung niciodata. Poate nu reusesc sa ma inalt pe varfuri. Poate o sa ma intorc intr-o zi cu fata la un zid interminabil.
Cuvinte fara sens. Maybe I should grow up, old, grey, wise, serious, boring, drowning into acceptance. Walking down a line. There is no left and right.
Blah-blah-blah.... Mor de plictiseala, lene si somn

Comments

Anonymous said…
Da, sunt zile in care nu mai stii care e stanga si care dreapta, unde e sus si unde jos sau ai senzatia ca nu te intereseaza...in clipa aceea. Cand inca nu dibuiesti sensul unor intamplari, inclusiv al intamplarii numita viata, totul pare un fel de vant, cand zefir, cand austru, cand crivat care iti umfla panzele, iti zbuciuma panza cortului din desert ori iti viscoleste cararea catre pisc. Drumul catre propriu sine si tinta nascanda din tine e, probabil, cea mai dificila si interesanta calatorie a visului pe care, traindu-o prin senzatii ce lasa urme, o numim viata...aici si acum.
purliv said…
poate lene si somn, caci, se vede, de plictiseala nu esti in stare. o fi bine? o fi rau?
C. de ce te dai anonim?
Anonymous said…
Chiar...cine e C? de se confunda cu mine...:)
purliv said…
Hai ca asta mi-a adus aminte de Mr. White, Mr. Orange & the whole gang, si trebuie sa revad Rezervoir Rogs chiar in seara asta.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)