HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Primesc aproape zilnic bancuri peste bancuri pe mess (uneori si in mail) si imi dau seama ca uneori rad doar din "complezenta". Chiar nu prea inteleg invazia asta. Si nu zic ca nu am simtul umorului... Il am... chiar daca e mai acid si putin cam negru. Sunt insa unii oameni care rad si rad si rad orice le-ai spune daca ar purta numele de "BANC". Really...

Chiar mi-e dor de bancuri bune. Si imi place unul, chiar daca nu ma face sa rad... imi place. Evident, e cu Alinutza (cunoscutii stiu de ce): Alinuta statea in baie si se gandea:" Sa imi tai venele... sa le las lungi..." :D

So... cine-mi spune un banc la care sa rad. Really. Sa mor de ras (almost). Uite, dau si un premiu - astept propuneri -. Pe cuvant de fost soim al patriei (pionier nu am mai ajuns)

Comments

Anonymous said…
-Bula, ce vrei sa iti aduca barza?
-O bicicleta, daca nu te doare prea tare p***a.
Tzuni said…
I see... Numai ca.. am o intrebare... bicicleta sa fie fetita sau baietel?
HolyGigi said…
Daca zici ce premiu este pus in joc, poate :)
Tzuni said…
Tocmai asta e ideea: nu am... idee de premiu.

Poate consta in 2 ore petrecute in compania mea mirifica la un suc/ teatru/ film/ pizza...
Sau, si mai bine, o carte...
Sau muuult mai binem a mai gandesc si astept si propuneri.
RA. said…
3 ore la un suc, si atunci mai vorbim :P
Tzuni said…
Ok. Daca scrii banc.. si daca castigi, it's a deal!

TU ce premiu alegi? :))

Ce fain ar fi sa existe pe undeva un concurs la care sa propui tu premiul in caz de castigi. Si DACA organizatorii sunt de acord you've got it!
RA. said…
Toti oamenii de stiinta jucau pititea in Rai. Se pune Einstein si incepe sa numere. Toti se ascund pe unde gasesc, numai Newton ia o creta, traseaza un patrat cu latura de 1 m si se aseaza in mijlocul lui. Dupa ce termina de numarat, Eistein se intoarce si, binenteles il vede pe Newton:
Eistein: Te-am vazut. Tu esti Newton.
Newton: Imi pare rau, dar nu sunt eu.
Eistein: Cum adica nu esti tu? Te cunosc f bine. Esti Newton.
Newton: Ia priveste mai atent. Ce vezi?
Eistein: Tu in mijlocul unui patrat cu latura de 1 m.
Newton: Pai si ce inseamna Newton pe metru patrat?
Eistein: Pascal.
Newton: Pai vezi, el e!

si daca am castigat, vii cu mine intr-o sambata la deko :P.
Bogdan said…
Bancul meu preferat:

Porcuşorul isteric, în compartiment cu o babă.
Baba: "Maică, închide te rog geamul, că e frig afară!"
Porcuşorul isteric, trântind nervos geamul: "Na, acum e mai cald afară?"
RA. said…
asta cu porcusorul e tare rau. :)) fir-ar, tre sa revin.
RA. said…
data limita ?
Tzuni said…
Ok. Data limita este... maine, joi- 01.02.2007 :), ora 22:00.
Si, pentru ca sa nu zica nimeni ca sunt subiectiva vineri o sa pun si un "poll" pe site cu bancurile pentru ca sa se voteze cel mai bun.
Corect? Onest? Sau... :)
RA. said…
pai nu e corect, uite, de exemplu eu pot influenta clar voturile prin multi-ip si alte chestii. trebuie sa fie subiectiv, ca e vorba de iesit cu tine in oras si de fapt, e vorba de ce banc ti-a placut tie. :P
Elena said…
Doi pureci stau pe un caine.
Unul se uita ganditor pe cer si il intreaba pe celalalt:
- Auzi, crezi ca exista viata si pe alti caini?....:D
Anonymous said…
An Arab was interviewed at the US
Embassy for a U.S.A. Visa.
Consul: What is your name?
Arab: Abdul Aziz
Consul: Sex?
Arab: Six to ten times a week
Consul: I mean, male or female?
Arab: both male and female and
sometimes even camels
Consul: Holy cow!
Arab: Yes, cows and dogs too!!!!
Consul: Man ........ isn't it
hostile?
Arab: Horse style, dog style, any
style
Consul: Oh..........dear!
Arab: Deer? No deer,they run too
fast!

cosmin d
UN ANONIM... said…
Sare din apa pestisorul auriu si nu reusea sa se intoarca in apa, si vede un tzaran care trecea....
Si ii zice "Tzarane, nu ma ajuti si pe mine sa ma intorc in apa si uite iti indeplinesc 3 dorinte"
Vine taranul spre el si sfarama cu piciorul si zice "Pe cine faci tu mha tzaran !!!???"
Anonymous said…
Vasile si Ianos, 2 tarani intr-un sat de sasi undeva prin Transilvania.
Ianos ii povesteste lu vasile cum a fost el la Paris la Moulin Rouge si cum a fost tratat regeste de fetele de acolo si nu a platit nimic, ba chiar il mai rugau sa stea.
Vasile: ia sa ma duc si eu ma ca mi-a trimis fi-mi-o 300 eur si ma duc cu autocaru.
Ianos: bah du-te da ai grija cand pleci sa zici si tu "mercy beaucop"..
Vasile: bine ma!!
Zis si facut pleaca vasile. Se intoarce dupa vreun an, slab, vai de mama lui, batut, fara cativa dinti ...
Ianos: Ce facusi ma?
Vasile: Pai m-am dus acolo, m-am distrat, am alea alea fetele, si cand sa plec, zic "merci beaucoup" si dau sa ies. Negru de la poarta zice ca ma costa 10.000 EUR .
Ianos: Pai cu cine ai fost ma?
Vasile: Cu firma aia de turism de pe la noi...
Ianos:Vezi maaaaaaaa ... io am fost cu Wermachtu...

Valheru dixit
Tzuni said…
Cafe Deko - maine - cenaclu. Incerc sa ajung.

Am zis mai sus ca e greu sa aleg...

Uite, ma mai gandesc, sau poate pun un poll pe blog cu voturi pt bancuri.

Sau, toata lumea castiga, merci pt ca ati scris.

Oricum, "premiile" astea pot fi considerate un fel de obligatie sa raspund la niste invitatii mai vechi pe care, din lipsa timpului sau alte motive nu am reusit sa le onorez. Ma refer aici la suc/bere si alte asemenea. :)

Popular posts from this blog

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii