La gente esta muy gentil

E cev in aer. Mi s-a mai intamplat o data, am si scris pe undeva pe aici pe blog, ca o vanzatoare sa se poarte super frumos cu mine de-mi parea rau pentru ea ca-i vanzatoare. Azi, in schimb, am atins un apogeu... apogeic.

1. La patiserie.

Croissante nu mai aveti decat trei?
Da, din pacate, dar daca reveniti peste 15 minute o sa fie gata altele. Le doriti pe acelea? Sunt de azi-dimineata si sunt proaspete.
Da si mai vreau x, y si z.
In aceeasi punga sau sa vi le pun separat? Le pun separat, ca sunt diferite si unele sunt cu zahar pudra, altele fara. 
Multumesc.
7 lei si 30 de bani
-ii dau 10 lei -
Nu aveti 30 de bani?
Nu, nu am. Dati-mi restul de la 50 de bani.
Lasati ca ma uit in geanta si va dau tot restul, doar sunt banii dvs. Uitati. O zi frumoasa!

2.Merg mai departe, la agentia CFR

Spun destinatia.
Aveti vreo preferinta? Vreti loc la geam?
Da, la geam. Multumesc.
Va dau in vagonul x, locul y. E bine asa? (de parca as sti daca e bine sau nu)
Da, multumesc.
Pe 2 aprilie ati zis, da. La 17.45. Dar stiti ca aveti si un rapid mai devreme, la 12.30. Nu vreti la acela? Ajungeti mai devreme, e inca zi afara.
Nu, multumesc.
Atunci va dau la cel de 17.45. Asaaaa.... Sa verificati sa nu fi gresit ceva... data, destinatia, ora. 
- verific, e ok -
Va doresc o dupa-amiaza placuta! La revedere
-eu eram deja WTF?!-

3. La metrou

Cand intru la metrou, el sosea in statie. Incerc eu sa ma grabesc, la un moment dat fug, dar cand de abia incepusem sa cobor scarile aud "Atentie, se inchid usile!". Ma opresc din fuga si incep sa cobor scarile la pas normal. Cand il aud pe... conductor?! cum striga la mine.


Haideti domnisoara, repede, ca va asteptam!

Se redeschid usile, ajung la metrou, ma urc. Sunt uimita, incantata si ma intreb dc nu cumva am vreo boala incurabila asa, brusc, despre care stiu tipa de la patiserie, de la CFR si nenea de la metrou.

Comments

Simona Vilau said…
lool, primele doua sunt wow, a treia e de-a dreptul WTF!!!:)))
Da, de aia mi se pare putin creepy :D
Mogulu said…
Mai sunt si oameni ok, iar multi dintre ei se poarta cu tine, oricine ai fi, in oglinda. Pe de alta parte:
1. cumpar aproape zilnic de la Ana Pan din Rosetti si am parte de acelasi tratament. By the way, puteai sa-i lasi 8 lei:))
2. de cate ori mi-am luat bilete de la agentia cfr din titan am fost tratat la fel ca tine.
3. nu e chiar wtf, pentru ca intotdeauna o povezte perfecta are 3 puncte culminante:)

si nu te mai gandi ca-i creepy, ca cine stie, sa nu se compenseze cumva negativ ziua de azi :(
Anonymous said…
Acum depinde si cum erai imbracata pt a 3-a. :)
In blugi, bocanci si o geaca sport
Anonymous said…
Raspuns taios si rece. Dar te iert.
Ma refeream la faptul ca probabil nenea ala te-a considerat draguta si de aceea te-a asteptat. :)
Tocmai asta spuneam, ca nu eram deloc... draguta.
Anonymous said…
Eh hai.. arta si frumusetiile se vad prin ochii fiecaruia altcumva.. poate ca din punctul tau de vedere nu erai.. dar din al lui erai..
Nu cred ca e cazul de o dezbatere "adanca" pe tema asta.
Bogdan said…
Hai ca era loc de un compliment... mai ales de la un anonim :) Si anume ca nu conteaza cum e imbracata Oana... (oare acum sa-mi dau identitatea? :)) )

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)