COMPUNERE: Primavara

A venit primavara. Pasarile calatoare se intorc din tarile calde (bronzate, relaxate si cu cadouri pentru cei dragi), in stoluri cu forma de V care brazdeaza cerul senin (atunci cand nu e innorat). Pajistile sunt acoperite cu un covor verde (plin de pamant si praf), brodat ici-colo cu flori de diferite culori (limitate, pentru ca flori gri si negre, spre exemplu, nu prea se gasesc). Primii care si-au scos sfiosi capul prin stratul de zapada au fost ghioceii, vestitorii primaverii. Pomii s-au imbracat in haine de sarbatoare (costume populare pastrate la naftalina prin cine stie ce muzeu al taranului roman). Crengile sunt pline de flori din care, la vara, vor creste fructe pe care (in mod logic, temporal si cursiv) taranii le vor culege voiosi (sau, ma rog, in functie de starea lor din ziua respectiva. Atata le trebuie sa se scoale cu fatza la cearsaf sa-mi strice mie compunerea!!!)

Ce, nu va aduceti aminte de compunerile cu anotimpuri? Doar azi e prima zi de primavara, nu?

Comments

Anonymous said…
fain ..ms dar putin
Anonymous said…
fain ..ms dar putin
Anonymous said…
fain ..ms dar putin
Anonymous said…
fain ..ms dar putin
Anonymous said…
fff putinnn......
Anonymous said…
frate.. am intrat p blog dupa un search p google dat d mine:D "compunere de primavara" help! sunt bata la compuneri..imaginatia mea lasa de dorit si profa mi-a dat tema pt med:)) din clasa a 3-a ma dispera.. astept sa vina liceu sa scap d ele:(( pana atunci "cine se ofera?:P:P" asta'i viatza.. we live in romania:)
Anonymous said…
frate sa mor eu cred ca numai compunerea ta este pe link
Anonymous said…
in cometarile de mai sus am mintit compunerea e naspa frate nare rima
Anonymous said…
vreau si eu o compunere la engleza tradusa bineinteles in romana ,si tot caut de cateva zile si nimic;daca poate vreunul dintre voi "please help my" ajutati-ma.
Anonymous said…
vreau j io o compunere in engleza despre animale...va rog......cum pot ele imbunatatii viatza noasta..:((:((:(((...[-o<
Anonymous said…
ce urat!!!!!!!!!!!
nu-mi place de nici o culoare.
yak...scarbos
Anonymous said…
foarte putzin....nu-mi plashe delokkk!!!
rushine sa-tzi fie...nu e frumoasa shy e ....handikpata!!!!!1
prost/proaste o fi ala/aia kre a scris-0.!!!!
Anonymous said…
ba nu imi place ultima parte dar in rest e misto !!!
Anonymous said…
este naspha acea care incepe cu {sau ma rog
Anonymous said…
misto super tare ms pentru compunere dar ultima parte e singura neplacuta incerca sa o modifici si o sa fie misto toata nu fara un sfert
Anonymous said…
mie imi place .. e amuzanta desi e scurta :)
Anonymous said…
fain dar pra putin;)
Anonymous said…
misto compunere am duso la scoala si am citito in fata clasei:))
Anonymous said…
amuzanta compunerea ...........uite cum miam pierdut eu vremea citind p**Atul asta eu am necoie de o compunere mai lunga SI NU UNA ASTA [PROSTEASCA]>:P>:P
Anonymous said…
FRate ti sa opit inspiratie prea putine randuri:))):)))):)))):))))))):))):))):))):)) mie imi trb de 40 de randuri nu de 20 sau kte ai u akolo:))=))))
Anonymous said…
Ma tu ai scris ceva acolo. Cat ai scris ma ajutat dar trebuia sa faci o compunere nu sa faci pe clownul.Si ai scris prea putin.
dyana
11 ani
Anonymous said…
e faina, dar ai nevoie de mai multa inspiratie
Marius C. said…
e frumoasa compunerea dar citatele din paranteze nu au nici un rost acolo...
Anonymous said…
cam mica compunerea!!!!!!!
Anonymous said…
YAKKK.......BAT FRATE SE VEDE////.CE DRAKU....CE COMPUNERE DE RAHAT SIGUR NU TE PRICEPI DELOK
DUTE-N P*** MATII SI F**-TE CU MATA SI TACTU CA SA TE INVETE SI PE TN....
Anonymous said…
mijto cand am citit-o am ras mult(tare aia cu bronzu`)
Anonymous said…
foarte tare
Anonymous said…
putin ffffffffffffffffff putin prostilor
Anonymous said…
ms dar nu trebuia sa zici si ultima fraza aia ca e cam aiurea
Anonymous said…
Prea tare faza :))))))) mai ales ce scrie in paranteza looooool
Anonymous said…
foarte frumuasa . imi place . totusi e cam scurta
Anonymous said…
hmmm.,, cam naspa alteceva nu aveti?
Anonymous said…
putin si ff . slab
Bianca said…
este nasol frate am scriso si eu si profa mi-a dat 3 pentru ea compunere este de cacat
Bianca said…
este de cacaaaat nu e buna deloc cine a scris-o e un mare dobitoc
Anonymous said…
man oricine se uita la inceput isi da seama ca este de clasa a 2 a PS:imiplac ,,citatele,, la nebunie:))
Anonymous said…
super tare frate!imi aduce aminte de prima mea compunere,numai ca a mea era mai frumoasa...tineo tot asa!
alina said…
nu e foarte buna dar findca imi trbuie le scoala e destul de buna numai ca in paranteza nu trebuia sa explici ca noi ne dam seam si fara ca u sa ne explici dar totusi e destul de buna si frumoasa
bravo tie eu nu ma pricep sa scriu asemenea compuneri tineo tot asa
Anonymous said…
nu prea imi place.....hmmm....nu prea are sens:D....mai bine ma gandesc singura decat sa-mi stric notele cu o asemenea compunere:P:P
Anonymous said…
e de ajuns sh atata ms moolt
Anonymous said…
anonim spunea......numai asta stiti sa scrieti mai lasatima in pace
Anonymous said…
frumoasa compunerea, chiar daca este scurtuta...si pt voi cei care aveti pretentii mai mari..nu uitati compunerile de pe anumite site-uri ne ajuta sa ne inspiram, nu trebuie folosit doar copi -paste
Anonymous said…
sooper tare char imi trebe la tema

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii