Join me

Poate pentru că am văzut Cairo Time aseara şi mi-a placut sau nu ştiu pentru ce, dar am chef de concedii. Mai multe, evident, nu în acelaşi timp. Concedii de-a lungul anului. Cate 2-3 zile si unul mai lungut, de vreo 7-8.
Si as cauta - mama ce oferte bune sunt - şi le-as planifica... dar e cineva interesat? Nope.

Oamenii nu au timp, chef, au mai fost deja, de cele mai multe ori n-au bani - pentru ca i idau pe tot felul de inutilitati - si, uneori, au deja planurile lor cu ai lor. Multi preferă două saptămani in Vama . Come on, gata cu nostalgia şi razvratirile astea adolescentine, cand în lume sutn atatea lucruri şi locuri si oameni de vazut.
Unii merg la Predeal sau în Maramures. Ok, aşa-i, vezi-ţi ţara inainte, dar nu numai tara.

As merge in Peru, in China - sunt oferte dragute pentru China - sau chiar in Egipt. As merge intr-o mie de locuri... as vizita vreo doua zile Parisul, alte doua Helskini, as trece prin Copenhaga vreo alte doua si de ce nu, si prin Amsterdam. Sa nu uitam Berlinul si poate chiar si Istanbulul suna bine.

So, anyone? Daca nu, pana la urma, o sa ma apuc sa-mi iau bilete singura. Nu cred ca ar fi prea mare baiul.

Comments

Anonymous said…
Me :)
Tzuni said…
Ok, mergem. Ma gandesc, daca merg in concediu cu un anonim e acelasi lucru ca si cum as merge cu un prieten imaginar? :))
r0MIo said…
Whaa... deci nu se poate ...
eu de vreo doi ani lupt sa strang prieteni pentru iesiri de genul asta, toti vor dar cand propui o data concreta gasesc scuze.
Incredibil cat de usor se poate ajunge in toata Europa, si cat de ieftin; am avut cazuri cand dadeam mai mult pe transportul la aeroport decat pe bilete.
Si nu e nevoie neaparat de concediu pentru a vizita, se pot face multe in weekenduri prelungite.
Am fost in cateva calatorii de genul si singur, dar e putin mai anost pana gasesti parteneri de distractie. Dar in acelasi timp este palpitant ca descoperi noi orizonturi, cam imposibil cu persoane pe care le cunosti anterior.
Luna trecuta am avut trei iesiri la munte, cu grupuri diferite in care cunosteam decat foarte putini (3/12, 2/13 respectiv 1/6 persoane) si a fost una mai incitanta ca cealalalta.

Oricum, as vrea sa tinem legatura sa facem schimb de sugestii/impresii de calatorie cel putin, sau poate chiar sa le materializam.
Anonymous said…
Pai poate asa ma cheama, Marian Anonim :)
Si nu este acelasi lucru.
In alta ordine de idei.. as vizita Laponia, sincer nu ma atrag toate "bulucelile" in marile atractii turistice si da Peru, China, Vietnam chiar, dar as face altcumva. As merge si asta cel putin 2 luni acolo. As intelege mult mai bine incarcatura culturala a locului si obiceiurile. Dar asta intr-o situatie perfecta, fara job fara griji.
Sa-mi povestesti pe unde ajungi cum a fost.

Marian.
Tzuni said…
Eh. Fain doua luni. Daca raman jobless o sa am timp:)) Pana atunci... ma bucur si de cateva zile, numai sa merg. Si, of course ca o sa povestesc+foto pe blog/FB
Eu am chef si sunt si mare amator de mers cate 2 zile pe cate undeva. Cat am tras de oameni sa mearga cu mine 2 zile in stockholm :) n-a venit nimeni :( iar destinatii gen america latina sau asia sunt visul meu... Intr-un timp imi propusesem sa merg in Galapagos sau Ecuador =))

E super misto ideea ta !!
Tzuni said…
Bine Vali. Data viitoare cand iesim la tigara vorbim despre asta, nu despre chestii neplacute ca azi :D
Romeo, you're welcomed 2. Mai am vreo doua-trei colege doritoare - pe moment cel putin - Poate facem o excursie pe undeva mai spre vara who knows?!
leponeyblanc said…
no New York? :(
r0MIo said…
O sursa buna de "Travel Tips" si alternative life style http://www.fourhourworkweek.com/blog/category/travel/
Recomand sa-i rasfoitii cartea lui Ferris, are idei practice despre transformarea carierei pentru a face timp de calatorii, excursiile de 2-3 luni fiind scopul final. Eu chiar am in plan sa fac una cel tarziu anul viitor (NY-Long story, you never get enough of big apple, cu motor peantru a vedea cat mai mult din coasta de est si Canada).
Anul asta am pe lista excursiilor de 3-4 zile: Madrid, Roma, Paris si Londra, si neaparat Asia sau Africa pentru un concediu mai lung, estival.
Lista ramane oricum deschisa sugestiilor, ceea ce m-a facut si in trecut sa evit marile capitale europene si sa revad orasele mai provinciale.
Grecia si Turcia si ele ma asteapta, dar le planuiesc putin diferit fata de banalul mers la plaja; neaparat parcurse cu masina, in ritm lejer, o zi de inot, o zi presarata cu istorie si atractii locale.
Iar Thailanda, Rio De Janeiro sau alte destinatii mai departate vreau sa incep sa le trec in albumele foto sub 30 ani.
Tzuni said…
LePoneyBlanc - da, stiu, am vorbit despre N.Y. si ca o sa mergem anul asta. E o idee faina si sper sa reusim, desi mi-e teama de vizele alea... asa de teama incat nu vreau sa ma gandesc. Dar, ar trebui totusi sa incepem sa facem un plan, sa gasim si un eveniment ceva pt ca sa aplicam drept press - se iau vizele mult mai usor -
Romeo - suna frumos ce zici tu acolo. Fain daca o sa ai timp. Si eu sunt deja cu biletele luate si hotelul rezervat pt 3 zile la Roma, prin martie.

Vreau sa aleg o destinatie si pentru mai - vreo 2-4 zile - Poate ne strangem cativa. Propuneri? Preferinte? Interesati au ba?

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii