Cuvinte incrucisate

Azi mi-s cam trista. De vina-s toate necuvintele rostite sau conturate din priviri. De vina-s eu, ca intotdeauna... cred. Si nu-nteleg de ce trebuie sa caut vreo vina. Azi mi-s prea indeajuns pasii razleti, sariti, aruncati... joaca asta prin labirint. Azi mi s-au inmuiat ideile in tot griul asta de care m-am inconjurat... probabil. Mi s-au inecat corabiile in zapada care se topeste si ea incet-incet. Ma tot gandeam, ma tot intrebam "ce vrei tu, fata draga?". Oh, de mi-as cerne ideile si s-ar alege, mi-as smulge un zambet, chiar si fortat, ca sa dea bine cu momentul.
Mi-s picioarele adanc implantate in mlastini. Pamanturi miscatoare pe care incerc fortat sa baletez si parca ma scufund. Si asa-i, pana la urma. Vezi, asta e un post negru. Post ca insemnare pe blog. Si poate si intr-un sens asa... usor ecleziastic. Pentru ca ma simplific la maxim. Culegand putin... Putin din nimic, poate de-asta mi-s asa de gri zorii zilei ce mi se strecoara printre pleoapele obosite.
Poate-s prea multe puncte (da, da... cate trei). Poate-s prea multi poate si whatever. Poate ca trag linii cu creta si ploua si se intina... Poate... poate... poate... Whatever.
Si nu. Nu am capul in nori. E prins in ceatza si mi-l tin acolo, printre moleculele gri si ele, ca sa nu intineze generalele idei... Celelalte adica.
Tie nu ti se pare putin ciudat?
Ha-ha, zise celalalt privind printre tesatura de incert. Mi s-o parea, daca tii cu tot inadinsul.
Oare oamenii se hranesc cu momente?, intreba iar venerand momentul prezent
Ha-ha, zise celalalt tragand un fum din tigara ce era pe terminate. Cu momente doar ca sa nu moara de foame. Atunci cand vor sa se hraneasca de-a dreptul aleg suportul momentelor. Doar atunci cand momentele nu sunt singurele care ies la suprafata, plutind in deriva.
Ah, uite, am mai pescuit un moment. Dar o sa-i dau drumul si pe urmatorul o sa-l ignor. Inchide ochii. Afirmatie. I se terminasera intrebarile momentului. Celelalte pluteau in deriva in ceata.
Ha-ha-ha! izbucni celalalt. In oglinda. Totu-i invers. Ca daca-l priveai in ochi vedeai "ah". Dar daca ne privim prin oglinzi, parca tiptil si pe furis, reusim sa cream chiar momente.
Si mi-s atat de trista azi, dupa cum spuneam, ca aveam de ales intre cuvinte abrupte si ambiguitati falfaite ca niste aripi incarcerate de un corp. Si-am ales ambiguitati usor volatile, simboluri doar din adancuri cunoscute... Ale mele-adancuri tulburi...

Hai sa vorbim in sarade... Ma simt ca si cum as merge la solar, cautand soare. Si lumea vede ca tenul meu capata o culoare aurie. Nu, nu asta era scopul. Dar uneori crezi ca daca ii pacalesti pe ceilalti reusesti sa te pacalesti pe tine. Problema e ca ceilalti nu sunt pacaliti. Pentru ca ei nu vad decat bronzul. Pe cand tu iti dai seama ca in amprenta lui nu-i nicio raza de soare. Doar aparente si impresii.

Comments

Bogdan said…
Momente... devin permanente prin repetare, prin învăţare

E bine, mereu, să fii sigură de propriul eu

Când te simţi singură, priveşte dincolo de "prieteni", la... prieteni!

Fă-ţi viaţa roz, nu gri!
sicko said…
"Atunci cand vor sa se hraneasca de-a dreptul aleg suportul momentelor" + "Ma simt ca si cum as merge la solar, cautand soare"

imi plac la nebunie.

si sincer sa fiu eu joaca asta cu gri si "poate" mi se pare extrem de roz. ii ca si cum incerci sa povesteshti cat eshti de down si iti iese asa bine ca ajungi sa zambeshti si sa nu mai fi chiar asa down :))
Tzuni said…
:) You've kind of got it right. Ca de obicei. Nu-i de mirare ca suntem veri :)) E ciudat sa ajungi sa fii inteles de familie :P
sicko said…
pai poate ca pentru ca nu suntem chiar familie ne iese :)). varu cristi zicea ca noi verii ne intelegm mai bine aia care suntem mai departati ca sange, ma rog el sustinea ca ii benefic din punct de vedere genetic al blood pool - etc

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)