Shame on me

E prima data dupa muuulti, muuulti, muuuuuuuulti ani, cand pe 31 martie nu am scris, citit, zis nimic. Nici macar nu am gandit nimic. Despre Nichita Stanescu, adica. E atat de penibil si acum, citind un interviu senzational cu Oana Pellea aici am realizat, o jumatate de luna mai tarziu, ca am uitat complet. Si nu pentru ca mi-as fi amintit, ci pentru ca ea vorbea despre Nichita. Si am picat - sunt acum - intr-un moment dintr-ala aiurea, de nervi, cand aproape plangi de ciuda si de intristare si te intrebi ce naiba s-a intamplat cu tine, daca nu mai esti ok, daca ai murit de tot - in interior, exteriorul putin conteaza - E atat de penibil si aiurea si mi-a stricat asa toata ziua gandul asta pe care probabil nu il intelegeti, multi dintre voi daca cititi ce scriu aici. Dar e mai mult decat trist. E uimitor de tragic pentru mine. E ca si cum, pentru o perioada de timp, am uitat sa respir. :((

Si din cand in cand, mi-e dor si de Blaga, dar de el mi-e dor ca de un unchi indepartat... fata de care ai o idee de solemnitate, si de Octavian Goga, pentru ca imi aminteste de casa si de ai mei. Dar... de Nichita in schimb... el nu imi aminteste decat de mine si atat... (decat si atat astea sunt total nepotrivite aici, dar daca astea sunt cuvintele...)


Comments

Dani said…
Astea sunt cuvintele, dar nu ele sunt cele care m-au facut sa inţeleg ce ai simţit, ci...necuvintele.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)