Shallow - Animale versus Oameni

Se admira animalele frumoase. Se admira oamenii frumosi. E o chestie asa... care primeaza. Diferenta e ca animalele sunt frumoase de la sine, cele care sunt, iar oamenii sunt deseori artificiali pentru a fi frumosi.

La animale mai conteaza uneori si rasa. La oameni, de cele mai multe ori, nu. Cred ca in fiecare dintre noi ar trebui sa existe un mic Hitler lucid, nu absurd. Doar asa... un mic Hitler care printre altele sa isi dea seama ca rasa poate sa apara uneori ca un vlastar pe un trunchi putred. Asta se invata. Asta am invatat eu, ca uneori dintr-un pom care face mere rele poate la un moment dat sa se nasca un mar de aur. Si atat. Si atunci e cu atat mai spectaculos. Cu atat mai puternic cu cat incearca si reuseste sa/si faca loc printre celaslalte si sa iasa la suprafata.

Asa ca da, conteaza rasa, pentru mine, conteaza si ceea ce esti ca individ singular, fara istorie, dand voce unei rase noi. Sa fie inteligenti, sa aiba imaginatie si sa fie buni. Oamenii.
Si la animale conteaza sa fie jucause, moi si interesante. Chiar daca nu sunt frumoase. Dar de rasa sa fie, ca asa am eu o pata, acolo, undeva, pe creier sau in gandire.

*si rasa asta e asa, simbolica si nu prea. va prindeti voi, sau nu, ca timp sa explic nu am acum. Poate maine

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)