A little bit of hate... For all the humans out there

Da, oamenii. Ma conving din ce in ce mai des, mai mult, mai tare, mai la superlativ asa ca e vorba despre oameni. Asta ma deranjeaza pe mine la lume si la viata in general. Oamenii. Daca ar fi o lume in care fiecare persoana sa aiba familie si in rest un cerc de prieteni-roboti, colegi de munca - roboti samd ar fi totul great. Imposibil de imaginat, de altfel, pentru ca toti oamenii astia ar trebui sa faca intr-un fel sau altul sa nu interactioneze ever. Doar daca ar face parte din aceeasi familie. Si... Ma rog, sunt multe si-uri, ideea fiind in sinea ei una cat se poate de idioata prin caracterul irealizabil... Dar tare bine ar fi.

Si te intrebi uneori la ce plm are sens sa zici - wow, cutarescu e semi-genial asa, dar ce caracter de doi bani are! - Sau, invers - vai, bunatatea din lume, dar ce sarac cu duhul e - . In fine, mi s-a pus o mare pata si mi-e ciuda pe mine ca nu m-am ridicat sa plec. Sau, ca m-am asezat in primul rand, in loc sa plec si atat cand am avut parte de o mare surpriza aiurea zilele astea. Nu neaparat neplacuta, cat... enervanta prin faptul ca m-am simtit asa... trasa pe sfoara pentru un scop stupid. Si cum uneori intervine bunul simt te gandesti - hai, fie, o lalaim asa pana trece si sa nu le dam peste nas - Proasta idee, proasta alegere...

Stupid is what stupid does. Stupid being me in this particular case....




Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii