Put it on! Keep it on!

”Merg la piață pentru că am auzit la televizor că de mâine se strică vremea și eu am 82 de ani, nu mă mai mișc atât de ușor!”

Mergeam la piață fără chef de nimic și hop, la lift văd o vecină, de un metru douăzeci, aparent zglobie - care imi spune imediat cum mă vede că merge la piață pentru că se strică vremea și îmi strică și fengshui-ul când îmi dă de înțeles că nu e tocmai zglobie -
Anyhow, când am văzut-o îmi venea să cobor repede pe scări și să las liftul, dar fie, treacă-meargă, am intrat cu băbuța-vecină în lift.

”Mergi la școală?”
”NU!”
”Nepotul meu are cursuri seara și credeam că mergi la școală”, încearcă să se scuze băbuța pentru că s-a băgat în seamă și i-am tăiat-o brusc.

Femeie! - îmi venea să strig - Vezi vreo geantă, vreun ghiozdan?!  - Femeie! - îmi venea să strig -  Nu am mai mers la școală de multă vreme. Probabil de când nepotul tău făcea bastonașe. Și nu pe caietul dictando, ci în nisip cu...

Printre altele, am descoperit MOTIVUL - Uite, de asta ar trebui să poarte lumea verigheta - mă rog, lumea eu, pentru că restul lumii o poartă mereu - . Ca atunci când mă ia vreo băbuță zglobie la întrebări să ridic mâna și să îmi mai adauge câțiva ani.

Fuuny thing...

Doamna ciudată și enervant de sensibilă-drăguță-calmă de la protectia muncii vine să-i semnez niste carnete si mă ia cu ”Domnișoară în sus, domnișoară în jos”. Iau pixul în mână să semnez, vede verigheta si zice - Ah, mă scuzați, doamnă, nu domnișoară” - pentru că, da, evident, în ziua respectivă o purtam.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)