People I once knew - Amintiri bizare cu persoane trecatoare (1)

Nu ti se intampla sa iti amintesti diverse chestii despre oameni pe care i-ai cunoscut mai mult sau mai putin? Sau poate pe care i-ai vazut fugitiv si ti-a ramas prinsa in minte o imagine, o idee, un gand mai mult sau mai putin bizar?

O chema Cristina. Sau poate nu. Cine mai stie. E o colega de la primul meu job oficial, full-time and stuff, cu program de 12 ore, intr-o camera mica, plina de PC-uri la care stateau tot felul de oameni tineri. Aveam 21 de ani si ea, sa-i spunem Cristina, avea vreo 23, era inalta, bruneta si tunsa scurt.

Nu mai tin minte nimic altceva despre ea. Ba nici fața nu i-o pot vizualiza. Imi amintesc insa cum ne-a povestit ceva intr-o dimineață. Era tare veselă și vorbăreață. A intrat în birou și a întrebat în gura mare:

- Cine a făcut sex acum o oră? Eu am făcut!, și-a răspuns așa pe un ton strident și oarecum melodios, cu o exuberanță oarecum exagerată, care a reușit să ne trezească și pe noi, ceilalți, care eram oarecum adormiți.

Ei bine, după ce ne-a dezvăluit fără perdea ce făcuse ea dis de dimineață, ne-a spus cum ea și cea mai bună prietenă a ei au ajuns la concluzia că nu e bine să te razi pe picioare, ci trebuie sa te epilezi cu ceară.

- După ce a dat mașina peste mine si am stat în spital cu un picior în ghips și celălalt nu, mă umplusem de păr. Așa că am zis noi că de atunci înainte să ne epilăm cu ceară, pentru că nu știi ce se întâmplă și te vede toată lumea păroasă.

Asta-i tot ce îmi amintesc, din când în când, despre să-i spunem Cristina. Ce-o mai face, pe unde o fi, dacă o mai exista... asta habar n-am și nici nu mă tentează să aflu. Fata brunetă, înaltă și tunsă scurt, care a făcut sex dimineața devreme și care a decis să se epileze mereu cu ceară pe picioare există undeva, fără prea mult sens, într-o amintire.

Altele fără noimă, bizare și demult apuse vor urma.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)