...

Dincolo de plictiseala, de timp, de idei fara sens care ma bantuie aiurea, de imagini care ma ating cand vreau sa ma feresc de ele, de lucruri pe care nu vreau sa le inteleg, de cuvinte pe care ma prefac ca nu le aud si multe alte obstacole care ma impiedica uneori sa ma ascund deep down inside, am chef de ceva. Vreau sa ma inchid in camera mea si in mine, sa dau aerul conditionat la... 10 grade (sau 8), sa ma imbrac cu un pulover si sa imi fac o cana cu vin fiert.
All the rest is irony...

Comments

purliv said…
ţi se pare cel putin atractivă ideea că [ceva] să-ţi întoarcă viaţa pe dos, pe urmă, aşteptând, reuşeşti să ţi-o întorci singur(ă) pe dos, şi apoi, când într-adevăr apare [ceva] şi ţi-o întoarce pe dos ţi se pare că ar trebui să revii la o normalitate pe care ai respins-o în trecutul mai mult sau mai puţin apropiat.
wasn't that obvious? (daaa).
Propun vf Omu pentru un vin fiert weekendul ăsta, când se anunta 39 la umbra în Bucureşti versus 13-14 ziua şi 1-4 noaptea la Omu (cf weather.com)
Anonymous said…
dincolo de chestii pe care chiar te prefaci ca nu vrei sa le auzi si chiar nu vrei sa le intelegi desi le stii foarte bine... cana aia de vin inca e acolo...si te asteapta... da un semn de viata azi tzun :)
eu™ said…
Texte de adolescenta ametita :D
Tzuni said…
Liviu: greu mi se pare de citit si inteles ce ai scris tu,la ora asta :) Da, vf. Omu. Well, dc mergi, have fun. Pe unii ii cheama datoria in weekend-ul asta :P

Anonim: stiu ca ma asteapta. Asta-i bine, dc inca asteapta :D

Eu™: da, asa o fi. Nu am pretentia sa intelegi. Dar in legatura cu "textele", esti a little funny, nu stiam ca te ataci asa usor :)
eu™ said…
"textele" = talentul de a scrie frumos dar fara continut

PS. ai fi vrut sa ma atac? :)
Tzuni said…
1. ok, ai preluat ideea asta si o tii tot pe ea. De ce?!

2. "textele" sunt specialitatea ta. Nu intr-un sens rau, cum poate sa sune.
eu™ said…
1&2. Cred ca nu prea te intelegi...si nici eu ce scrii acolo.
Tzuni said…
Ok. Ca sa intelegi. Ideea cu "fara continut" ai preluat-o de la cavalary si o tot repeti fara sa o gandesti inainte. Esti prima persoana care are legatura cu "arta" si nu poate sa gandeasca abstract. (din ce stiu eu. or fi si altii)
cavalary said…
Nice :)

Cand am zis eu de fara continut? Eu zic ca fara subiect, e o diferenta. Continut e, doar ca ai mare grija sa nu-si dea seama exact care e decat aia care deja stiu.

(ARGH! Wtf? Formular de comments in romana? Eww!)
sicko said…
scuze ca intrerup aceasta mica disputa, dar vroiam sa iti fac observatie in calitate de ecologist preocupat de cantitatea de zapada pe care o sa skieze la iarna ca : daca vrei frig du-te la poli sau pe everest sau undeva da nu imi incalzi planeta cu aerul tau conditionat, numa ca ai pofta de un vin fiert. trebuia sa bei la iarna cand aveai ocazia. profita de viata la momentul oportun nu incerca sa creezi medii artificiale dupa bunul tau plac atata vreme cat acestea afecteaza si pe altii inafara de tine ( de exemplu skiul meu).

ok si inainte sa fiu apostrofat ca ii vorba de o cana de vin metafizica si un aparat de aer conditionat nematerializat si existent doar in pofta ta de ceva, sugerez imbratisarea unor pofte cu specific estival pentru ca vreo 2 luni oricum numa canicula o sa avem pe agenda.

si in incheiere am o nelamurire:

la tine pe blog numa baieti posteaza??
Tzuni said…
Cavalary - da, stiu ca ziceai fara subiect, nu continut:). Doar ca de acolo e preluata ideea.

Sicko: nu e aer conditionat si nici vin metafizic. Sunt chiar foarte reale. What 2 do if I cannot stand summer? As merge intr-o tara nordica de-ar fi asa simplu.

Da.
purliv said…
Am tot respectul pentru ecologisti si mai ales pentru exponentul lor care a scris mai sus, dar...
noi, posesorii de aer conditionat, cei care uram vara, avem de subliniat ca energia din care se aprovizioneaza aparatele noastre este produsa de hidrocentrale, adica nepoluanta, pe cand energia cu care teleski-ul urca pe skiori sus pe munte e produsa din arderea combustibililor fosili, adica extreeeem de poluanta.
am zis.
sicko said…
ei ghinionul vostru atunci ca sunteti in bucureshti ca la mine aici la cluj sincer sa fiu acuma seara cu geamul deschis ii chiar racoare :))
purliv said…
adevarul e ca ma gandeam si eu sa pun niste maci in balcon, dar pana apuc sa deschid fereastra sa inspir, imi da matza iama prin rasaduri...
cavalary said…
Nu zic ca nu-s MULT mai bune decat termocentralele, dar si hidrocentralele au problemele lor din punct de vedere al mediului. (Ca sa nu mai zic de eficienta cand e cald si seaca raurile... Si pana la urma tot pe termo sunt nevoiti sa treaca pt. a compensa.)
purliv said…
unii trec pe termo, altii pe hidro si altii pe turbo. pe bune, macii sunt niste pasari f frumoase

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)