Despre muzica, oameni si alte cateva cuvinte...

KFC. Nu se mai fumeaza. Bine si rau. Rau pentru toti parintii care-si vor duce mai des copiii sa-i hraneasca cu fast-food.
Aseara. Eu. Am mancat pe strada intre cafeneaua BCR si Tonka (timp de mers - 4 minute) un Twister. Nu stiu cum am reusit recordul. Sau poate imi era doar foame.
Azi. Ascult Garbage. Lucrez. Citesc bloguri. Mai trimit cate un mail.
Ma gandeam. La prieteni si prietenii. O sa-mi impart toti oamenii in prieteni si familie. Nu exista termeni de genul: "cunoscuti", "amici", "iubiti", "colegi", "vecini" s.a.m.d. Nu. Sunt asa: prieteni cu care vorbesti, prieteni cu care te tii de mana, prieteni cu care te plimbi, prieteni care-ti plac, prieteni care nu-ti plac, prieteni pe care-i saluti ocazional, prieteni cu care vorbesti la telefon, prieteni pe carei cunosti de-o viata, prieteni de care nu stii cum sa scapi, prieteni cu care te culci, prieteni cu care bei o cafea, prieteni cu care vorbesti online, prieteni de care ai nevoie, prieteni care au nevoie de tine, prieteni care fac parte din mai multe categorii in acelasi timp si prieteni care nu fac parte din nicio categorie.
Am citit. O chestie faina:
"Lasa oamenii sa ti se intample. Lasa-i sa nu se intample daca asa au ei chef. E treaba lor." Pe blog la Dragos Bucurenci (a carui carte o plimb cu mine de cateva luni si nu apuc sa o citesc...)

Comments

Cavalary said…
Si cei pe care nu-i poti suferi si nici ei nu te pot suferi pe tine tot prieteni sunt?
Anyway, eu aplic foarte greu termenul de prieten(a) cuiva, trebuie sa simt ca e o legatura solida...
Tzuni said…
Pai, ca sa nu zic "anti-prieteni" sau un alt termen care exista sau nu, i-am pus in diverse categorii.
Poate fiecare e preitenul cuiva, pana la urma, sau... nu e.
Si eu aplic greu "sentimentul" de prieten -amic- doar ca am zis sa folosesc cuvinte insotite de adverbe/verbe/adjective ca sa definesc chestia asta...
Asa fiecare poate sa aiba in relatie cu mine gradul propriu de prietenie :)
Fan Football said…
As interzice fumatul peste tot, definitiv si irevocabil. Sa va vad cum suferiti ca nu puteti baga fum in voi, cum va schimonositi de frustrare, cum vi se face carnea violet, va tremura degetele si va ies ochii din cap ca la melci!
Uf, ce rau sint! :D
:D :D :D
Tzuni said…
Si eu l-as interzice peste tot, desi fumez. Chiar m-am certat cu cineva pe tema asta.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)