Weird Funny Funky Gadgets


Intotdeauna am iubit pur si simplu gadgeturile si jucarioarele astea mai tehnologice si mai funny... Din pacate la noi nu se prea gasesc sau dc se gasesc de obicei sunt de proasta calitate.

In fine, am descoperit cateva weird. (evident, nu stiu de unde si dc pot fi cumparate in Ro)

Prima: o scrumiera care striga la tine si te indeamna sa te lasi de fumat. Adica, atunci cand scrumezi scoate tot felul de sunete: tuseste, tipa...

Aici avem un sul de hartie igienica plin cu jocuri "mind and memory games". Cred ca mi-as petrece timpul numai in baie daca as avea asa ceva. Deja e cunoscuta hartia igienica Sudoku. Dar asta-i mai cool pt ca are tot felul de intrebari, jocuri s.a.

La numarul 3 avem un ceas desteptator... care mie mi s-ar potrivi de minune... si nu numai mie. Muultor altor oameni :).

Deci... l-ai fixat la ora... 7:45. Bine. Suna. Il opresti si te culci la loc. De cate ori ati patit asta? :D
Dar, cu acest ceas e simplu. L-ai fixat, suna si ca sa-l opresti din sunat trebuie sa rezolvi puzzle-ul.

Of course, exista intotdeauna metoda arunca-l de perete si fa-l sa taca, nu?


Daca tot am inceput cu hartie igienica, sa terminam tot asa. Un suport pentru TP (n.a. toilet paper :p) care vorbeste. Tu stai frumos pe WC si el incepe: "Bravos! Mama ce jet!" sau "Hai ca poti!" sau "Azi esti mai slabut decat ieri..." "Deci asta ai facut tu azi-noapte?!" si cate si mai cate...


Bineinteles ca mai gasiti o groaza daca stati si cautati pe net. Pe langa site-urile deja cunoscute de toata lumea gen: thinkgeek.com, gizmodo.com, ubergizmo.com, gadgets.co.uk s.a. am descoperit inca 2... (noi pt mine, poate voi le stiati deja) : bimbambanana.com si iwantoneofthose.com

Enjoy!

Comments

sicko said…
pentru un ceas pe care sa nu poti sa il tranteshti de perete decat daca te trezeshti inaintea lui:
http://www.nandahome.com/products.clocky.html

si exista si in forme mai camuflate cum se vede in poza de aici http://www.hiptechblog.com/2006/03/13/top-10-coolest-alarm-clocks/

poate ca shtiati de el da mie mi tare simpatic si am vrut sa il scot la inaintare :)

P.S: poate ar trebui sa imi fac si eu blog ca se pare ca am multe de spus :)
Tzuni said…
Da, buna idee cu blogul. Cat despre faptul ca ai multe de spus... R U JOKING? Multe e cuvant mic pentru debitul tau verbal :P
sicko said…
hmmm ai noroc ca eshti verisoara mea favorita ca altfel simteam nevoia sa iti dau o replica plina de referintze catre originea ta olteneasca, nea marin, si incapacitatea cenzurii cand la 5 noaptea iti vine sa te exprimi liber. vedeam apoi care dintre noi doi ii mai bogat in exprimare.

:))

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)