Blowing away

Mda, odata cu vantul... sau nu.
Azi ma gandeam ca asa am uneori tendinta si tentatia sa ma arunc in diverse prapastii, just for the fun of it sau pentru ca if everyone does it why can't I? Bine insa, ca aproape de fiecare data s-au gasit diversi oameni care sa ma traga de manecutza si sa ma opreasca.
Tare zapacita pot sa fiu uneori. Dar imi revin, din cand in cand...

Si vine Pastele... Si sunt sigura ca iar o sa-mi amintesc de cum era Pastele (si multe alte sarbatori) acum multi ani si cum lumea se schimba, si lucrurile care contau nu mai conteaza, si cum tot ce e frumos moare sau dispare sau e lasat de o parte.

Stii de ce mi-e mie dor? De noaptea de inviere cand mergeam la biserica si lumina pe care o luam insemna ceva. Si apoi mergeam acasa si ma uitam sub birou sa vad ce mi-a lasat iepurashul in cos. Si apoi mancam...si duminica dimineata cand ne trezeam luam "paste" (painea aia cu vin) si apoi ne spalam pe fata cu apa dintr-un lighean in care punea mama un ban de argint si un ou rosu.
Si apoi mancam si mai tarziu ne strangeam la noi acasa, sau la vreo alta ruda unde erau venite tot asa, multe alte rude si ...well, mancam iar. :)
Acum totul s-a imprastiat si se imprastie.
Poate peste 10 ani astea or sa fie simple legende... Si-i trist si pacat si uneori am impresia ca timpul imbatraneste odata cu oamenii si lucrurile si se ramoleste pe zi ce trece! Zau daca nu-i asa!

Comments

Cavalary said…
Spre deosebire de oameni, in cazul carora e inevitabil, timpul se ramoleste doar daca-l lasi...
Dar ce bine c-am scapat de mesele "in familie" si apa cu ou in ea, cat uram chestiile alea!
(Hm, toata lumea stie de PostSecret? :p)
Tzuni said…
Eu nu le uram, nu le urasc. Daca toate lucrurile de genul asta dispar ce ramane? Nimic, o chestie fada, comuna, just another day...

(Azi am descoperit PostSecret:D)
Cavalary said…
Just another day > familie (CU MULT!). Iar chestiile de genul asta pot fi inlocuite cu altele, ca sa nu fie just another day. Sau poate chiar sa fie just another day, depinzand de convingerile religioase ale fiecaruia, sau pur si simplu pentru ca simti ca n-are sens sa sarbatoresti nimic, indiferent de motiv...
sicko said…
si iata exact unul din lucrurile care ma intristeaza si supara cel mai mult in ziua de azi. un om oarecare are de ales intre a sarbatorii ceva si a petrece o zi oarecare si alege varianta din urma.

degeaba se incearca invocarea unei libertati a religiei, sau pur si simplu amintirile unui copil somnoros caruia ii era ciuda pe un lighean cu apa si probabil niste matusi prea zeloase in a pupa si ciufuli nepoti. asta probabil ii vina societatii moderne care iti spune ca trebuie sa fi politicaly corect.

domnule eu tin minte cand eram mic si la tzara si fara sa fiu cuprins de nici un fior religios shtiam pe de rost toate sarbatorile din calendar. explicatia ii simpla alea erau zilele in care puneam furca jos si o luam pe dealuri. fie cu alti 20 de copii care cantau si radeau din tot sufletul, fie cu 3 4 masini pline cu neamuri. nu conta ce sarbatoare era conta ca sarbatoream.
recunosc ca exista o varsta adolescentina in care nu ti se pare o sarbatoare daca o petreci cu parintii, dar sa fim seriosi trecem peste asta.

cred ca problema ii ca nu mai suntem la tzara si in societatea asta moderna munca o devenit ceva 24/7 si nu ne mai shtim opri. sarbatorile is pline de titluri in presa: "profiturile de pasti au crescut cu 50%".

am deviat si ca de obicei nu am reusit sa fiu concis asa ca :

daca am de ales intre a nu sarbatori ceva si a sarbatori ceva eu aleg a sarbatori.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)