Melancolizare cu marar...

M-am melancolizat....:D Da, da, stiu ca nu exista cuvantul. Exista in schimb starea. Imi vine sa ma iau si sa merg, asa... aiurea. Fara scop, fara sens, fara tinta. Sa simt asa, asfaltul aproape, sub talpi cum se formeaza din intuneric. Si sa fie o sumedenie de stele amagitoare, care poate nici macar nu mai exista decat pentru limitarea noastra.
De la ce mi se trage melancolizarea asta? De la marar. Na ca parca am stricat tot farmecul, dar pe bune ca mi se trage de la marar. Verdeatza aia mica, subtzire si... verde poarta in ea atatea idei si amintiri si imagini si lucruri si oameni care-au fost si care nu mai sunt. De-as putea sa dau timpul inapoi, stiu unde as merge... Din pacate, insa, nu mai pot merge acolo decat inchizand ochii si mestecand marar.
Nu-i asa ca unele lucruri de-a dreptul sublime suna asa... fleoshc?! "mestecand marar"... Stiu eu ce spun. Si nu doar eu.
Vreau ceva... multe stele cazatoare...si placinta cu muuult marar. Si, uneori, din cand in cand, ma mai vreau pe mine...
Nu-i trist si patetic. Melancolizarea asta poate fi uneori o stare incredibil de faina. :)

Comments

eu™ said…
placinta cu marar? ... cum se face asta? :)
Tzuni said…
Nu e doar cu marar:). Dar are si mult marar...
cavalary said…
Webdings looks funny :D
Vorbind de stele: http://www.youtube.com/watch?v=mcBV-cXVWFw
Cat despre momentele importante care suna aiurea pt. altii... Si acei altii au momente sublime care ar suna aiurea pt. tine :)
sicko said…
adevarul ii ca nici ea nu shtie prea bine cum se fac.

o trebuit sa apeleze la un baiat sa ii faca o tura de placinte odata demult intr-un plai desprins din melancolia ei..

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)