Si imi vars amarul...

Daca mai poti sa intelegi oamenii astia. "Oamenii astia" fiind in unele situatii je.
Am si eu o stare faina si ma apuc sa zic chestii in stanga si in dreapta si reusesc sa-mi dau cu stangul in dreptul.
De ce mizez oare pe faptul ca toti oamenii imi inteleg gandirea alambicata sau ca ghicesc oarecum ideea de gluma si "no harm"?

Mi-am varsat si eu amarul... mult zis varsat amarul pt ca era o chestie fara niciun sens, harmless si pur si simplu, din care, m-a atentionat o colega uimita, se poate face mare tam-tam.

Ok. I love being evil. Dar de data asta nu am fost evil. Am legat niste cuvinte intr-o fraza. Si cam atat.

1. Cum e sa stai la serviciu si sa-ti vina sa te ascunzi sub birou?
2. Cum e sa ai o mie de ganduri si sa taci pentru ca lumea interpreteaza?
3. Cum e sa te simti bine si sa vina cineva sa-ti omoare brusc starea de bine dintr-un motiv oarecum absurd?

Raspunsuri:

1. nu te ascunde sub birou pt ca te impiedici in multele fire si cabluri
2. taci. vorbeste singur. mai bine sa te creada nebun decat impertinent
3. no comment. gata. mi-a trecut.

Comments

eu™ said…
aha, am inteles !....sau am interpretat cum trebuie ?
Tzuni said…
Inteles sau interpretat. Nu map ot abtine sa u dau cu nuca in perete...sau cum s-o zice...
Yes, I've done it again!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)