Andrei Ruse (RA) - Blow Job



Blow Job - video powered by Metacafe


nu există şine spre staţia unde vreau să ajung
încerc să le spun iubitelor mele
că-mi dăruiesc trenuri cu locomotive tot mai performante
degeaba

nu există nume pentru lucrurile pe care vreau să le văd
limba pe care o vorbesc stă încă neinventată
şi uneori
nici eu n-o înţeleg

nu am piele care să reziste la temperatura lucrurilor
pe care vreau să le ating
nici ochi pentru câtă lumină există
nici vene care să mă ţină atât de viu
pe cât mi-aş dori să fiu

în secolul ăsta sunt mulţumit doar
că există lucky strike
nirvana
şi că femeile fac blow job-uri fără prejudecăţi

Comments

eu™ said…
blog job :P

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)