Fuck Buddies

Un termen simplu: fuck buddies. Pe intelesul tuturor. Stateam azi la o bere de vorba cu un tip. De la una la alta, am ajuns sa vb despre sex. E interesant sa auzi opiniile celor din jur si e interesant cand gasesti o persoana care nu are inhibitii, traume, pareri preconcepute sau altele asemenea. Si, totusi, toata lumea stie ce inseamna fuck buddy. Dar, ce implica? Daca implica si alte persoane? Cum sa-ti alegi un fuck buddy?
Glumea odata cineva, facand referire la mine si un anume individ, incadrandu-ne in categoria mentionata in titlu si apoi in text de multe ori. Nici ca se putea insela mai mult.
Unde? Cand? Cine? De ce nu intreb pentru ca e de la sine inteles. Cine are un fuck buddy si vrea sa raspunda la intrebari? E asa, o cercetare de piata :P. Simplu si la obiect. Oameni suntem cu totii :))

Comments

cavalary said…
Fara sa fi fost sau avut vreodata asa ceva si fara sa am de gand sa fiu sau sa am vreodata, pot sa spun ca principala problema e daca unul crede (sau ajunge pe parcurs sa creada, sau macar sa-si doreasca) sa fie mai mult si celalalt nu...
Tzuni said…
Am inteles, nu ai avut, nu ai, nu o sa ai si nu vrei sa stii despre :P
cavalary said…
De ce faptul ca nu vreau sa am trebuie sa implice ca n-as vrea sa stiu despre? Mi se pare o chestie interesanta atunci cand toti cei implicati stiu exact ce si cum, just not for me personally.
sicko said…
ok eu am chiar in acest moment, desi poate o sa scap in curand asa ca puteti sa intrebati ce va intereseaza
sicko said…
scuze de reactie intarziata, dar am avut o gramada pe cap si acces la calculator in timpul liber redus.

cred ca era mai usor un interogatoriu live decat asa prin compunere libera, sau macar o lista mai bine structurata de intrebari. ca idee pana acuma am doua astfel de experiente:

- una cu o tipa cu care jucam poker pe dezbrcate. pokerul era doar o scuza pentru ca 2 fete si 2 baieti sa se intilneasca saptamanal si sa treaca de la dezbracat la pedepse din ce in ce mai pline de activitati. totul era simplu fara sentimente si fara resentimente.

- a doua experienta seamana mai mult a fuck buddy si ii cu o tipa cu care am avut o relatie scurta. o fost destul de evident de la inceput ca nu o sa evoluam spre nu shtiu ce serios si eu am fost sincer si direct si i-am explicat ca eu nu vreau sa investesc mai mult si sa avansez cu relatia. ii ok daca ramanem la nivelul la care iesim din cand in cand in oras si mai dormim unu la altul. dupa vreo 2 luni ea o vrut mai mult si atunci eu am refuzat si i-am sugerat sa treaca mai departe. dupa vreo saptamana o vrut sa ne mai intilnim si eu i-am zis ca nu ii cazul. pana la urma la insistentele ei am acceptat. si atunci mi-o zis asa: ca o fost influentata de grupu de prietene ca sa vrea mai mult ( tot felul de chestii romantice ), si ca de fapt ea ii happy de relatia noastra fizica si ca in ziua de azi sa gaseshti pe cineva cat de cat serios, curatel si care din cand in cand sa fie disponibil pentru cate o seara petrecuta impreuna ii mai greu. asa ca o propus ca sa pastram aspectul asta activ, eu cu prietenii mei, ea cu ai ei, amandoi iesim in oras cu persoane de sex opus, cu conditia ca daca devine ceva serios si fizic sa ne anuntam si sa intrerupem relatia de fuck buddy. eu am zis ok si odata pe saptamana , poate de doua, poate odata la doua saptamani ba un telefon, ba un chat pe mess si care are chef anunta pe celalalt si daca se poate ne intilnim.

avantaje: - nu te cearta nimeni si nu iti face nimeni program;
- ai cat de cat o stabilitate si eshti cat de cat mai safe decat daca ai schimba partenerul in fiecare zi
- in timp inveti ce ii place celuilalt si creste satisfactia
- daca ambele persoane is constiente ca scopul declarat al intilnirii ii "fuck" din fuckbuddy, si asta si urmaresc scapa repede de inhibitii care apar cand ii vorba de sentimente si alte cele, si de stresul ca daca ii cer aia sau nu vreau sa fac ailalta ma paraseste, si ca urmare totul devine mult mai placut pentru ca zici clar cand nu vrei ceva sau cand vrei ceva anume.
- plus ca in timp ai tendinta sa epuizezi stocul si sa vrei tot mai mult si mai mult si incerci tot felul de chestii noi

dezavantaje - ii sex nu dragoste, deci 4 ore de kamasutra pot fi cateodata mai lipsite de satisfcatie decat un singur sarut pe gat cand faci dragoste
- poti sa pici in capcana comoditatii si sa devi un workaholic care din cand in cand se descarca, si sa ratezi lucruri mult mai frumoase in viata pentru ca sexul ii un viciu si chiar daca nu vrei si chiar daca simti ca pierzi timpul si chiar daca shtii ca ai putea face alte lucrurui mai utile si mai faine cateodata le sacrifici in favoarea viciului, iar satisfactia adusa de el nu compenseaza toate astea.


concluzie: - eu zic ca merita bifat si ca sunt perioade in care prinde bine o astfel de relatie, dar eu acuma simt nevoia sa renunt pentru ca nu se compara cu relatii cu pasiune in ele. sentimentele chiar si fara sex is mult mai fun decat sexul fara sentimente.


am fost franc si am renuntat la voaluri si subtilitati, si chiar si la mistocareala caracteristica-mi pentru ca is grabit. asa ca prin urmare sa imi scuzati lipsa de farmec si feeling din comment si pe alocuri tratarea cam inginereasca a unor chestii mai de suflet si care merita altfel de incadrari si aprecieri.
Bogdan said…
merita sa traiesti experienta, dar doar atat. eu nu cred ca as putea face o viata chestia asta. cum a zis si sicko, e doar sex.
am trecut prin asta. vreo luna de zile. a fost ok si chiar mai mult de atat si daca as avea ocazia din nou n-as refuza :D am intrerupt relatia pt ca isi gasise pe cine stabil. una peste alta e bine, dar sunt de parere ca uneori trebuie sa te mai si implici sentimental :)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)