Isterie

Apare o problema. Un vierme intr-o cireasa, pe care-l inghiti din greseala. De-aici inainte incepe balamucul. Oamenii se isterizeaza fara sens, fabuleaza, se supara, isi mananca nervii si ficatul. Cauta raspunsuri, solutii... Se intampla ceva grav. In fine, nu se intampla nimic grav. Sau, daca se intampla ceva grav prin exagerare/isterizare/frica/actiuni si fraze ilogice nu rezolvi nimic. Doar reusesti sa transformi totul intr-un spectacol amuzant. Lucrurule decurg la fel si fara "valuri" care uneori nu-si au sensul. Dar, apoi, poate unii oameni asa se simt ei bine, asa se calmeaza (oare?!), asa isi rezolva problemele, asa pot sa traiasca mai bine cu ei insisi. Apocalipsa!...

Comments

sicko said…
:))))) unul dintre cele mai enjoyable posturi ale tale in multa vreme. sincer mie mi-s simpatici astia care se agita cu viermii din cirese ca numa bine ma scapa de samburi si mananc mai usor si mai repede cirese perfect bune pe care ei le resping cu isterie.

APOCALIPSAAAA !!!!!! :))))
cavalary said…
De la post-ul ala cu vecina si copiii, despre care dupa aia a spus ca de fapt reprezentau alte persoane, m-am invatat minte. Nu mai cred ca ceva scris aici chiar e despre ce pare ca e...
Tzuni said…
E vorba de idee. Nu de personaje. Ai dreptate. Nu e despre ceea ce pare ca e. E chiar despre... ceea ce e: isterie, reactii negandite si grabite s.a. Trebuiau "ilustrate" cumva, nu?:)
cavalary said…
Not really. Sau, daca simti neaparat nevoia, poti spune intai ideea si sa exemplifici dupa :)
sicko said…
shtiu si eu ca lucrurile pe blogul asta nu is de suprafata ca m-am invatat si eu minte la un moment dat, dar tocmai despre aceasi spumica pe care o fac unii cand se agita ca un pepsi ziceam si eu ca ii face sa imi fie simpatici ( ma rog daca nu is intr-un moment prost si imi vine sa le rup gatul)
sicko said…
oricum mie tocmai incadrarea asta intr-un exemplu atat de banal si totusi asa de bine realizata si asa de grafic si frumos ilustrata mi-o placut mult
Tzuni said…
Sicko: Merci, merci :P

Cavalary: pai ideea, expusa inainte, dupa sau in timpul exemplificarii... tot aia e, cred eu. In fine. E vorba de idei, de care te lovesti. Si, in viata de lovesti de aceeasi idee in mai multe situatii. Exemplificarea, poate sa fie oricare (pt ca nu prea ai cum sa dai gres)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)