Florian Pittis...

A murit Florian Pittis... Si atat. A strigat cineva prin redactie: "A murit Pittis acum cateva minute!" M-am intristat brusc, nu stiu de ce avand in vedere ca lucrurile de genul asta, sau tragediile in general, nu ma misca catusi de putin. Poate pentru ca-l ascultam in aproape in fiecare zi in drum spre serviciu, sau poate ca mi-a amintit de o groaza de chestii... sau nu stiu de ce.

Aproape ca mi-l inchipui in spitalul ala, despre care am si scris mai demult, -Fundeni- Mi se pare cel mai "cu aspect de sfarsit" loc de pe lumea asta.

Comments

Adio, deci pe curand! :(
cavalary said…
Dintre toate mortile unor persoane publice din ultima perioada, asta-i prima care ma intristeaza dupa cea a lui Steve Irwin. La fel ca si-n cazul ala, nu pt. ca l-as fi urmarit in vr-un fel, ci pt. ca e vorba de o persoana care stiam ca-i acolo, facand ceva ce multi stiu ca trebuie facut dar putin incearca sa faca si, poate, nimeni nu reuseste la fel de bine.
purliv said…
Eu zic ca noi, toti cititorii acestui blog, sa facem o excursie organizata la Institutul Oncologic, si sa vedem daca avem a-l plange sau a-l lasa in pace pe Florian Pitis. Contactul vizual cu bolnavii sa fie tematica excursiei.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii