"Tienes otros 5 dias"

Am primit azi un mesaj: "Tienes otros 5 dias". Pe moment mi-au venit in minte multele si plictisitoarele filme de groaza care-mi ocupau din cand in cand serile acum vreo 10-12 ani. Apoi, am zambit. Si ce daca ploua si mi-a intrat apa in adidasi (de ce m-oi fi incaltat cu ei pe vremea asta nici eu nu stiu?!), si ce daca am dat 100.000 pe un kilogram de afine (pentru ca sa ajung acasa si sa vad ca nu au niciun gust si sa mi se faca dor de zilele cand mi le culegeam singura), si ce daca... daca... daca... Mai sunt 5 zile si plec in concediu. Duminica la ora 9 o sa las in urma Bucurestiul. Azi (pentru ca timpul meu liber pana duminica dimineata o sa fie aproape egal cu zero) mi-am facut frumusel bagajele, am dat o jumatate de ora cu aspiratorul pentru ca sa iasa din covor parul "de Fleoshc" (da, da... pisica), am platit tot ce mai era de platit si... si acum astept.
Mi s-a recomandat sa fac shopping pt ca sunt reduceri. Well, dargilor, care nu ati ajuns sa intelegeti, "I hate shopping!". Mi s-au cerut scoici si multe poze.
Unde plec? Am mentionat in trecut ca plec in Spania, in urma unei decizii de moment: "Plec. Azi iau bilet, peste o luna jumate' plec. Gata cu "razgandeala" asta." Unde in Spania? Costa Blanca: Alicante - Valencia.

Si ca sa nu cautati voi repede repejor poze pe google, am pus eu doua. Ah, si mi-au cerut cateva persoane poze cu Fleoshc. Voila! --->

Comments

cavalary said…
Nice kitty :)
(*sniff* Si aceeasi rasa...)
Tzuni said…
Yep! Nice and hairy...lots and lots of hair. Long. White. On my clothes. On the carpet. EVERYWHERE!!!
cavalary said…
Si ce daca? Mai rau cand vrea sa si-l scoata pe ala din stomac la tine pe pat :)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)