Circul acvatic sau poate doar circul vietii. Transhumanta

Acum o groaza de ani... sa tot fie 7, scrisesem o nuvela pe care nu am mai apucat sa o public pentru ca i-am daruit-o cuiva intr-un moment de exuberanta si am ramas fara ea. Mai am doar 2 caiete pline de idei... si atat. Ce-i cu introducerea asta? Pai... cand am fost la mare am luat legatura, pentru un material, cu managerul circului acvatic italian Loredana Bellucci. Un circ putin altfel, cu animale.. acvatice dupa cum ii spune si numele. De vreo saptamana, cred, circul asta e la 2 statii de mine, pe locul unde iarna e patinoar. Si care-i legatura? Pai, nuvela respectiva sau micutul meu roman care-a pierit inainte sa vada lumina tiparului avea in centru un circ... sau ideile de circ si transhumanta unite intr-un amalgam putin bizar. De fapt era o chestie mai complicata si extrem de simbolica si incalcita, ideea fiind una oarecum personala si draga mie. Ascunsa printre intelesuri. Oricum, daca tot m-a apucat dragul, poate cand mai merg pe-acasa (cine stie cand o fi asta) o sa caut printre caietele vechi si tot ce-a mai ramas pe-acolo si daca-mi gasesc notitele poate-l rescriu. Putin mai altfel, poate chiar mai bine. Cine stie?!

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii