Color me pretty

E o toamna asa cuminte afara. M-a sunat un amic mai devreme sa-mi spuna ca e la iarba verde. Apropo de verde. Ce i-a apucat pe toti in ultima vreme? E epidemie de ochi asa-zisi verzi. Dupa ce un tip mi se lauda ca are ochii verzi in incercarea de a-mi dezvalui inca o latura care ar trebui sa ma dea gata la el (noua metoda de agatzat or something?), un prieten imi spunea ca dimineata are ochii verzi, cu conditia ca in seara de dinainte sa fi baut votca tonica (verzi ii vezi tu!), acum si o colega a observat ca nu stiu ce coleg ar avea ochii verzi. Oameni buni, albastrul nu e verde! Pe bune! Poate iti mai joaca uneori privirea feste, in privirea celui de langa tine. Sau poate viziunea mea de "ochi verzi" (si am vazut o data unii pe care cu greu o sa-i pot uita) e prea complicata si prea... verde. Daca-i verde sa fie verde! Ok. Fie.
Trecand peste aceste mici neintelegeri coloristice, mi-am amintit o chestie de cand eram mica - tot de culoarea tine - . So, cand eram just a kid, imi placea foarte mult culoarea verde dar nu imi placea cum suna verde. Imi placea cum suna "albastru" - era un cuvant mai lung, deci putin mai complicat -. Prin urmare, la "verde" ii spuneam "albastru" si viceversa. S-au luptat ai mei, proful de pictura si vreo cativa prieteni - copii si ei - sa ma convinga ca nu pot sa schimb eu asa denumirile intre ele. Dar aveai cu cine sa te pui?
Poate ca ar fi ramas asa si in ziua de azi daca nu ajungeam intre timp sa-mi placa anumite "consoane dure" cum le numesc eu, V fiind una dintre ele. Asa ca acum, albastru mi se pare un cuvant bleg.

Comments

eusicumine said…
Verrrrdddde...Da, suna ca furcile caudine, dar, te asigur, nici "albastru" nu e deloc "bleg". Insa asta, mai incolo, in etapa "vocalelor senine"...:) Doar daca n-o sa decizi cumva sa ramai la gotic. E alegerea ta, doar nu-ti baga si in traista. Acum e inca "verde crud", totusi...
Tzuni said…
Nu-i vb de gotic. E pur si simplu... simplu: nume, obiecte, cuvinte pur si simplu, moi si fara sens. Nu imi plac pentru ca fiecare sunet are si o reprezentare si mie reprezentarile soft, fara viata, calme, care dau intr-un fel de banal si romantism enervant nu-mi plac si punct.
eusicumine said…
N-are legatura cu romantismul banal, dulceag si intins ca o peltea. Asa, as prefera violetul. Punct...si asta suna zimtat, desi e si o manusa acolo, in consoanele alea. Iar...cu un exemplu deja :) banal...stii cum e cu apele linistite, calme... Da, cred ca stii...:) Seara calma, T.
Tzuni said…
Hai ca ajungem deja sa extrapolam. Cu apele linistite si adanci, blah-blah. E vorba mai mult de o chestie audio-vizuala :D... ca sa ii zic asa. Nu am afirmat si nu cred ca o sa afirm vreodata ca imi plac apele... prea involburate. Nu sunt fan "baietii rai".
eusicumine said…
Ok...whatever. Rabdarea nu e, inca, una din virtutile tale. Ceea ce ai spus initial are, fireste, sens. Eu "doar" spuneam ca si dincolo de ceea ce poate sa para "moale", exista, adesea, o nota vibranda si o tensiune asteptanda. Asa cum, alteori, ceea ce pare un tsunami la exterior nu poarta in sine decat un serafic vanticel de primavara. Am incercat sa rezum, reformuland, ca sa nu mai alunec in blah-blah...

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)