Fraze

Ma gandeam la detalii. Vorbeam cu un fost coleg de serviciu si mi-am dat seama inca o data ca retin tot felul de detalii, care, intr-o zi, nu stii la ce te ajuta.

Printre altele, mi-am dat seama ca e asa fain sa-ti bagi picioarele.

In plus, ma simt asa fara nicio grija (pentru ca nu mai imi fac) incat sunt ca o pana. Someone blow me! High, high!

Si, fie ce-o fi, eu am zugravit camera asta. Da, sunt un mic instalator, tamplar, zugrav, programator si tot ce mai vreti voi la nevoie. Deci, eu am facut-o, eu o omor. Revin la ritualul meu de a-mi lipi toamna frunze pe pereti.
Cand voi beneficia de o zi libera...daca nu, fie si noapte, merg sa vanez frunze in parc!

Si da, Florina, aveai dreptate! Chiar am o viata faina!

Daca am uitat ceva, amintiti-mi! Va raspund si fac pe plac, chiar daca nu pot sa renunt la cinism. Astept propuneri, intrebari, rectificari.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)