Pure gay

Am vazut tot felul de filme in ultima vreme (aka ultimele luni, filme vazute pe jumatate la miezul noptii), mai mult sau mai putin dragutze in care personajul (a se intelege personaja) principal avea un prieten gay cu care impartea un apartament sau doar o cafea/pizza sau whatever. Si mi-am amintit de zilele cand aveam si eu un prieten (care nu era gay) cu care imparteam o groaza de chestii. Din pacate a fost furat de o don'soara si acum nu mai are timp decat de : "Alo. Aaaa! Tu erai! Buna." "Ce zici de un suc?" " Nu, nu putem azi. Stii x-uleasca nu poate/ o doare capul / doarme s.a.m.d." (a se citi x-uleasca se teme ca intre noi a fost, e sau va fi ceva) Hello! Nu am zis daca puteti. Am intrebat daca TU poti/vrei/ai timp. Vreau din nou un prieten dintr-asta gay cu care sa impart o groaza de chestii. Nu unul cu care sa impart si sa impart si el sa tot ceara si sa spere - altceva - pana-i dau cu flit. Ca dintr-astia sunt, of, prea multi.

Cine v-a furat pe toti? Sau... pe cine ati furat? Amazing cum barbatii astia ajung in mainile delicate ale unei don'soare sensibile si devin prizonieri. Unii nu. Dar multi da. Cati barbati blegi. Asta ma duce cu gandul la 300 (filmul). Barbati puternici si femei inteligente. Eh, da. Filmele din ziua de azi sunt ca povestile de mai demult. Adica basme. Hai ca ma uit la un film... Altul .Englezesc. In care unii oameni impart una-alta.

Comments

Matei said…
Eu ma intreb cand esti tu defapt. Pentru ca spui cum toata lumea iti face avansuri si nu mai ai un prieten cu care sa poti vorbi normal....si defapt nu este deloc asa. Poate ca nu ai stiut sa ii pastrezi, si trebuia sa depui un efort minim ca sa nu se intample asta. E greu cand esti prea preocupata sa ii analizezi pe ceilalti si deloc pe tine. :)
In fine, blogul asta e scena ta si ai voie sa joci ce rol vrei tu in fiecare zi. Bis bis. :)
Tzuni said…
Asa cum ti-am scris, mai mult, in private si cum deja devii ptun paranoic, daca scriu ceva pe blog, orice, nu are legatura cu tine... si nu inteleg de ce ar avea pentru ca (luand in primul rand cazul asta) nu te incadrezi, dar deloc, la ce am scis. Sa inteleg ca "vorbea pentru tine" durerea de cap de care-mi ziceai? Sau sa imi fac griji ca esti putin dus? Sau, doar iti dai prea multa importanta? Sau vrei doar sa comentezi asa... din plictiseala si-ti folosesti imaginatia? Sicenr, Matei, stand back.
Matei said…
Am uitat sa mentionez. De la stanga la dreapta si de sus in jos se citeste ce am scris. Dar te las sa interpretezi cum vrei si sa fi "draguta" in reply-uri.
Tzuni said…
Atunci sa inteleg ca comment-ul tau de aici si ceea ce mi-ai scris pe mess e gandit si tastat de 2 persoane diferite? Si ca sa te linistesti complet, desi daca te gandesti putin iti dai seama despre cine am vorbit... E vorba despre Sabin - my "gay" friend. Si daca te gandesti putin mai mult, sau nu, iti dai seama si cine intra in categoria cealalta. Hai ca te las sa o ghicesti singur pe asta.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii