Bela Lugosi

Azi pare-se ca ar fi fost ziua de nastere a lui Bela Lugosi, care daca ar fi trait acum ar fi implinit 125 de ani. Si s-a nascut in austro-ungarul Logosi, astazi Lugojul nostru. NU al ungurilor!(eh, stii ca esti in minoritate deja)

Ei, nu ca ar fi mare lucru. Am vazut faptul ca azi e ziua lui la mine pe blog. Faza e ca nu m-a interesat niciodata prea mult acest personaj, poate oi fi auzit de el in treaca si atat. Insa de vreo 2 zile ma tot lovesc de el. Am vazut Ed Wood (film in care "apare" si el). Am vazut azi episodul de saptamana asta din Supernatural si era o tanti care avea un nume asemanator si a confundat-o cineva cu Bela Lugosi (doar ca nume :p). Si mi s-a facut pofta sa incep sa vad filmele in care a aparut... desi nu cred ca mi-ar placea tare mult.
Pt mai multe info despre acest personaj intrati aici sau direct pe site-ul lui.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)