Confused...

Am regasit cateva nedumeriri mai vechi... Need some help .
Sa presupunem ca as fi proprietara unui teren de 350 mp. Ok. Toate bune si frumoase. Insa, eu am o intrebare:

  • Detin 350 mp, suprafata 2D. Dar 3D... 4D? Ce "adancime" are terenul (pamantul) pe care il detin?
  • Daca e 3 m sa zicem si eu imi fac temelia la casa de 4.5m?
  • Daca nu e deloc in adancime, atunci nu pot sa plantez nici macar marar.
  • Si, daca nu exista o astfel de reglementare, impartire, atunci as putea sa ajung (ipotetic vorbind) pe partea cealalta a Pamantului printr-un tunel sapat pe terenul meu de 350 mp?
  • Ah, si de aici mai apar cateva probleme... Cat (tot in lungime) din "cerul" (aka suprafata respirabila :p) de deasupra terenului imi revine?

Si... mai am o intrebare:
Odata ce ai invatat sa inoti...mai poti, oare, sa reinveti sa pasesti pe uscat?

Comments

sicko said…
eu retin clar ca ti-am rapsuns la aceasta intrebare cu o exactitate inginereasca... :)
Tzuni said…
:)) da.
Dar la a doua... unde realitatile si chestiile ingineresti nu merg

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)