Sex, sange si maioneza

O tanti de prin state s-a gasit sa il satisfaca pe iubitul ei, un nene cu 21 de ani mai in varsta. Cum? L-a hranit, l-a legat de scaun. Pana acum nimic neobisnuit.
Dar, acum vine partea interesanta. L-a pus sa semneze un contract prin care individul ii dona "bunurile, sufletul si puterile pamantesti". Omul nu s-a gandit ca tipa e putin mai dusa decat prevede cam orice lege si a acceptat in timp ce, zic eu, se gandea la cum o sa i-o traga dupa. In fine. Dupa ce-a dat cu subsemnatul, fatuca a luat un cutit cu o lama lunga si subtire, care stralucea in razele lunii care intrau pe geam (asa imi inchipui eu ca s-a intamplat) si l-a injunghiat pe tip in torace si gat, dupa care a inceput sa ii bea sangele.
Pai mai nene, mai! Nu stiai ca trebuia sa o scoti si tu in oras la un cico inainte de a te urca pe ea? Ca asa e frumos. Uite ca nu a stiut si tipei i s-a facut sete. Si a baut ea ce a baut dupa care l-a lasat sa zaca intr-o balta de sange si a plecat. Ok.
Acum, partea a doua a povestii noastre e legata de faptul ca am vazut o reclama. Ce reclama? Una cu mancare pentru don'soara insetata. Era la maioneza si m-am interesat si aceeasi firma mai face si ketchup si alte chestii asemanatoare. De ce zic eu ca-i pentru tanti aia? Pentru ca producatorul are un nume absolut divin HELLMANN'S. I mean, come on?!

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)