Cobweb

Starea de nervi s-a transformat in diverse chestii. Stii cum sunt panzele de paianjen? Incurcate si ciudate. Si-am construit si eu una in care m-am incurcat si ne-am incurcat. Si-am bagat in jocul asta persoane care nu meritau sa se piarda, sa se incalceasca in mofturile mele. Dar panzele de paianjen se rup repede si-am rupt si eu panza in care ma agatam si-mi pare rau pentru faptul ca uneori trebuie sa fim rationali si sa facem ce trebuie si sa ne gandim ca exista norme si tot felul de chestii dupa care trebuie intr-un fel sau altul sa ne ghidam.
Si nu inteleg de ce te-ai lasat prins in labirintul asta. Pentru ca daca ai fi fost altcineva nu mi-ar fi pasat. Dar pe tine as vrea sa te... cumpar cu o cafea, nu sa jucam minesweeper. Si pare-mi-se ca nu bei cafea, pentru ca daca ai fi vrut cafea ai fi putut sa o bei demult.
No harm done, I hope.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)