Idei razletze...

Am cunoscut o data o tipa, cu vise si pretentii mari. Voia sa devina sotie de presedinte. Sau poate doar asa-i placea sa spuna. Era incredibil de blonda (doar parul il avea blond) si uimitor de slaba. Si avea tot felul de ciudatenii. Avusese nu stiu ce viziune cand fusese implicata intr-un accident de masina si nu a murit atunci pentru ca nu trebuia sa moara in accident de masina. Si in viziunea ce-o avusese atunci a simtit ca se ineaca or something si era sigura ca o sa moara inecata in apa. Nu stiu de ce mi-am amintit de ea, ca nu mi-a fost vreodata o persoana draga. Probabil pentru ca am vazut azi ca valurile erau de 4 m la tarm si de 7 m in larg. Ma refer la a noastra Mare Neagra...
Acum ar fi momentul sa se arunce ca sa-si vada viziunea cu ochii. Si-apoi pauza. Blank. Heaven or Hell.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)