Evil ain't black. Evil is sweet and full of life

He He! Cum se misca universul asta intr-un mod absolut ciudat incat uneori ti se pare ciudat. Cercurile se inchid intr-un final. Sa vrei ceva, orice. Mult. Poate nu mult de tot. Si peste luni sau uneori cativa ani sa primesti printr-o coincidenta, ca asa ii zicem noi, fericita. Just keep the faith. Asa mi se intampla mie uneori, ca pentru cateva secunde sa am un gand, o idee... Poate fara sens. Si-apoi cand se intampla printr-o incurcatura de situatii imi vine sa zambesc. Si am mai invatat ceva. Ca daca meriti o palma de undeva, o sa o primesti. Si pe dosul ei o sa fie amprenta cuiva... poate a mea. Da, amprenta de care auzisei mai demult. Things work their own wicked ways. Si ma tin de promisiuni, intotdeauna. Ca atunci cand le pronunt sau le gandesc, cuvintele se pierd prin univers si gasesc o cale sa ajunga intr-o forma sau alta acolo unde trebuie. Just say I'm lucky and a bit evil. But as much as I wished, I cannot change myself. Chestia aia cu sangele nu se transforma in apa... vaaai de cate ori ti-am zis-o si de cate ori ai strambat din nas. Ma simt ca un parinte caruia vine copilul cu capul plecat sa-i spuna ca a avut dreptate si a gresit. Singura problema e ca unele greseli nu se repara. Doar se... rascumpara. Mai scump decat au fost facute. Pentru ca, stiti voi, si valuta creste iar si leul scade. Si platile devin mai usturatoare.
Si prin toata ploaia asta ma simt usoara ca un fulg de nea ce nu e omorat de stropi si care nu ajunge sa isi gaseasca sfarsitul sub nicio talpa.
Pana la urma, si ungurii au dreptate. Am prea multa energie si nu stiu de unde... iar azi s-a adunat tooooata toooata si ma chinui sa o epuizez si degeaba. Cica sa am nervi ca sa se termine. Ete na! Atunci as zice ca-i wasted. Si chiar daca am zis ca intr-o zi o sa explodez de la atata viata si "running like a Ferrari", gasesc eu ceva mai bun de facut cu ea. Jump! Can you follow?

Comments

Stiu Tzun.. dar e trist sa ma gandesc ca anumite chestii legate de mine suna bine pe moment iar cand le judeci la rece te fac sa fugi :)

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii