Sincere, sincerus

Azi a fost o zi dintr-aia de iesit sa alergi cu cainele in parc. Atmosfera de primavara, vibranta, cu energie care plutea peste tot. Si-am alergat si eu cu Fleoshc pt ca se ingrasa vazand cu ochii si mi-am dat seama ca nu prea face miscare. Si asa i-a placut. Cred ca o sa repetam experienta.
Incercam sa definesc cu ajutorul unui dictionar ce inseamna a fi sincer. Pentru ca am impresia ca uneori oamenii arunca cuvinte fara sa creada prea mult in ele. Si am descoperit ca definitia e una... descoperita rau. In sensul ca gasesti asa: "
Care exprimă întocmai ceea ce gândeşte, care acţionează fără prefăcătorie sau gânduri ascunse; franc, leal, loial; cinstit, deschis. 2. Conform cu anumite legi, cu anumite principii; corect."
Si acum, de ce am zis eu ca-i descoperita definitia. Pentru ca poti sa ai anumite legi, principii care sa presupuna sa nu fii franc, sa nu exprimi tot ceea ce gandesti. Sau, pe de alta parte, poti sa gandesti niste chestii nesincere si sa exprimi sincer ceea ce gandesti, in acelasi timp, totusi, facand niste afirmatii nesincere.
Inca nu m-am lamurit ce inseamna sau ce presupune. Pe de alta parte, a fi uneori sincer inseamna sa fii si putin inconstient si cam inocent (intr-un sens nu prea dragutz al cuvantului).
Si pe de o aaalta parte, poate fi interesant si simplu sa fii sincer. Ideea e ca trebuie sa incerci sa nu te gandesti la consecinte, pentru ca de multe ori sinceritatea are consecinte pe care nu ti le doresti.
Dar, intre noi fie vorba, m-ai crede, daca ti-as zice ca sunt?

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)