Concluziile unei seri posh si a unei zile obisnuite

Stii ce aiurea e cand vrei sa fugi si sa fugi si sa ajungi mai repede si-n calea ta sa apara un deal si altul si altul? Mai pe intelesul tuturor, cand vrei sa ajungi mai repede sa te refugiezi intr-un loc cald in care sa te lovesti de idei si mentalitati de care ai tu chef in momentele alea sa se prinda de tine, si la metrou sa fie coada-coada? Sa stai 15 minute in frig pt ca e coada afara din statie? Well, eu stiu si m-am simtit ca-n turma. Si-ti repeti tot felul de minunatii prin minte si asculti tot felul de discutii stupide intre niste fete cu sufletul roz, un betiv care se cearta cu sapca pe care-o poarta pe cap si niste pusti de-abia iesiti de pe bancile facultatii care nici macar amuzanti nu ti se mai par cand esti prinsa intre zeci de suflete de care nu ai niciun chef!
Rezumat:
1. - marimea conteaza si chiar daca nu imi place sa ma contrazic, spun asta cu parere de rau! Conteaza.
2. - nu-mi surade ideea sa petrec prea mult timp cu persoane obsedate de nudism
3. - vreau sa stiu si eu unde-i clubul ala select, cu muzica buna si porti maaaaari
4. - banii vorbesc
5. - tare mai era ciocolata aia
6. - interesant sa te roage maica-ta sa iti pui canale XXX la tv (nu sa se uite ea, sa te uiti tu cand te... plictisesti LOL)
7. - Fleoshc miauna ca disperatul...

Un nene din SUA si-a omorat prietena, dupa care a taiat-o bucati si a sunat la politie. Si nenea garcea l-au gasit in bucatarie, in timp ce fierbea o ureche. Cum frate sa te saturi cu o ureche!!! Sau iubita lui era Dumbo?!

Ah, si cum naiba sa scapam de Britney Spears care cica ar fi fost pe cale sa-si impuste copiii si a luat 100 de calmante in 36 de ore. Daca fiintza asta mai face ceva de dat prin ziare eu imi dau demisia!!!!

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)