Keep walking

Oamenii sufera de singuratate. Si de multe ori ei aleg sa faca asta. O prietena era trista azi ca dupa principiul "mai bine acum decat mai tarziu" a renuntat la un tip care pare-mi-se ca-i placea si care sigur insemna ceva dupa principiile si doleantele ei avand in vedere ca acum e suparata si plange si ii vin in minte tot felul de chestii aiurea si amintiri stupide si chestii care dor. Acum vreo 3 zile o alta prietena imi povestea aventurile ei cu x si y si mai stiu eu cine. Toate astea invaluite intr-o asa de mare singuratate si tristete incat...
Oare am ajuns sa avem asteptari prea mari? Sa nu stim ce vrem? Sa nu ne mai multumeasca nimic? Sa impingem perfectionismul dincolo de limitele lui? Ne lovim oare de ziduri pe care doar noi le vedem si noi le cream? Ne place, oare, sa ne punem piedici aiurea? Sau gandim prea mult si prea prost sau poate ca pur si simplu suntem intr-o eterna cautare a unor iluzii?
Keep the faith... keep your eyes open... live the moment... chose and think before you do it. Si nu mai luati in tragic tot. Da, da... stiu ca uneori e greu si mult prea trist.
Si-asa mi-au venit pentru cateva momente niste amintiri si idei si mie incat mai mai ca-mi venea sa inchid calculatorul si sa ma ascund sub plapuma, sa dorm si sa fiu altundeva. Dar, in tot timpul asta si peste toate minunatiile peste care-am trecut am mai invatzat una-alta. Poate ma mint sau refuz sa ma gandesc. Poate... Cine stie?!
Ideea e ca sunt atatea lucruri care conteaza si care poate doar iti distrag atentia, dar... take it easy! Si nu mai gasi nod in papura atunci cand nu vrei, let things flow, let things go and... go on. Maruntisuri care conteaza, care-s seci de cate ori au fost spuse si totusi atat de pline de substanta in felul lor.
Da poate si mie-mi vine uneori sa ma dau cu capul de pereti. Dar nu-s capitonati si n-ar mai fi fun. Poate si mie mi se par lucrurile triste si ma simt pierduta in tot universul asta si asa-mi place sa ma ascund si sa fug si sa privesc in jos. Dar something's changed. Poate au trecut prea multe si-am devenit imuna sau poate am realizat ca m-as pierde fortzat si degeaba. Eddie avea dreptate, oarecum, cand spunea sa nu mai fiu asa black si sa mai pun niste pink. Nu-si inchipuia el cat pink am adunat incat deja incep parca sa construiesc un curcubeu.
Pana la urma, listen to Johnnie "KEEP WALKING!"

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)