O lume nebuna, nebuna

1. Un mafiot sicilian a scapat de inchisoare pentru ca e prea gras.
Salvatore Ferranti (36 de ani), care are 210 kilograme, a primit o pedeapsa de arest la domociliu pentru ca nu incapea pe nici o usa a inchisorii.
Ce am invatat eu din asta: daca vreau sa ma apuc de vreo chestie ilegala, ar fi bine sa mananc inainte. Mult.

2. O femeie din SUA, uitata de politisti intr-o celula, si-a baut urina ca sa nu moara.
Americanca a fost inchisa si uitata in celula timp de patru zile. Doar bare. Fara pat, toaleta sau orice altceva. Ca sa nu se dezhidrateze si-a baut urina. Bine ca ii era doar sete si nu si foame.
Ce am invatat eu din asta: daca o sa ajung la inchisoare, sa nu uit sa o rog pe mama sa-mi puna pachet.

3. Aproape 50 de indieni au orbit dupa ce s-au uitat la soare pentru a o vedea pe Fecioara Maria.
Oamenii s-au ales cu arsuri destul de grave pe retina dupa ce timp de cateva ore s-au uitat direct la soare cu speranta ca vor vedea conturul Fecioarei Maria. Ideea le-a fost sugerata de patronul unui hotel care spune ca uitandu-se la soare i s-a aratat Fecioara.
Ce am invatat eu din asta: daca il caut pe Dumnezeu, sa nu uit sa-mi pun ochelarii de soare.

4. O familie din Piatra-Neamt a dat in judecata o firma de pompe funebre pe motiv ca din cauza pantofilor mortului nu se inchidea capacul sicriului.
Indureratele rude au ramas perplexe cand au observat ca nu isi pot ingropa mortul deoarece sicriul nu e indejuns de inalt astfel incat sa ii incapa pantofii. Firma de pompe funebre a primit o amenda. De 200 de euro.
Ce am invatat eu din asta: ar trebui sa ma bucur ca port putin la pantof, chiar daca imi fac nervi cand vreau sa imi cumpar incaltaminte.

5. O oaie din Germania a uimit autoritatile dupa ce a depasit, in fuga, masina politiei si un caine.
Animalul alerga cu peste 48 de km/h, conform autoritatilor.
Ce am invatat eu din asta: miracolele exista, trebuie sa imi cumpar ochelari de soare.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)