Costel a la tava cu Busuioc

Extaz mare la noi in redactie acum vreo 15 min. Costel Busuioc aka Pavarotti din Carpati venise in vizita la ziarul vecin si ne-a trecut pragul. A inceput sa pupe pe toata lumea (se vede ca a stat in Spania, numai eu stiu de cate sute de ori trebuia sa pup pe toooata lumea asta-vara). O colega a sarit la gatul lui ( o colega mai in varsta putin, careia ii place si zice-se ca l-a votat si ea). A facut poze cu unii, cu altii, de cantat n-a cantat si apoi a plecat. Nu am inteles niciodata extazul unora le vederea... idolilor - e mult spus - lor. Da, mai, si mie imi plac tot felul de artisti sau pur si simplu oameni care poate or fi facut una-alta, dar nu mi s-a intamplat sa ma comport asa. Nu ca ii condamn pe cei care se comporta astfel... dar mi se par a little bit ridicoli. Parerea mea.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii