Paris Hilton ”pinks” US

Voiam sa scriu cateva chestii... ieri... si alaltaieri... si am renuntat. Evident ca acum nu mai am nici o tragere de inima, ideile mi s-au spulberat... le-am mai zis oarecum unor persoane si de obicei cand am ceva de scris, pe blog sau non-blog... de scris pur si simplu, si spun cuiva ce si cum nu o sa mai scriu in vecii vecilor.
Ma gandeam azi la reclama pe care a facut-o Paris Hilton drept raspuns unui clip realizat de McCain (ma rog, pentru el... u got the idea). Si spune ea acolo pe o voce dragutza ca daca o sa fie aleasa presedinte o sa vopseasca in roz Casa Alba. E funny ideea filmuletului realizat de P. H. Mai funny e faptul ca eu chiar o cred in stare sa vopseasca Casa Alba in roz.


Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)