Idei de maine, azi si candva

Sambata. Super cald. La o casa din apropiere era nunta. Se auzeau manelele si cu geamul inchis. Daca tineai geamul deschis te asurzeau. La un moment dat, nenea ala care canta a zis de zeeeci de ori "fara numar, fara numar, fara numar". Ma mir cum de-o fi avut atata aer.
Azi. La metrou, cand veneam spre casa. Un nene simpatic asa, serios (parea). Imbracat cu o camasa cu maneci scurte si pantaloni de stofa. Cand am coborat, a trecut pe langa mine, s-a uitat, a zambit si mi-a zis "I like you". A mers mai departe. Eu m-am oprit asa pentru o fractiune de secunda si am mers, apoi, mai departe.
Maine. Fug la mare pentru o zi. Ca numai o zi am libera. Vreau sa mananc scoici in 2 Mai, desi am impresia ca racesc - de la ventilator si aerul insuportabil de la serviciu -.
Zilele trecute. Am cunoscut un tip care, printre altele, mi s-a parut asa singur. Cum sunt oamenii aia care uneori, din inflexiunea silabelor iti dai seama ca sunt singuri.
Zilele trecute. Aceeasi persoana de mai sus. O intalnire bizara, parca ordonata, asa. Normal si simplu asa ca linia aia care-ti arata ca mai esti in viata. Propozitii scurte. Pauze scurte. Niciodata in 26 de ani nu cred ca am avut o discutie mai lineara, in genul ala standard - hai sa vorbim despre vreme -. Pacat sa nu ai nimic de spus sau sa nu poti spune nimic. Sec. Poate din cauza caldurii.
Azi. La serviciu. Oameni dragi care ma dezamagesc. Mi-e ciuda uneori ca pot sa fiu obiectiva atunci cand nu trebuie. E un fel de rautate crunta si cruda. Poate nu mai sunt asa bleaga. Da, a fi bun, inseamna a fi bleg.
Ieri. N-am avut Internet. Nu ca l-as fi folosit, dar simpla idee ca nu e, ma facea sa ma urc pe pereti. Nu m-am urcat. Am revazut un film simpaticutz.
Or veni ele si vremuri mai bune, mai altfel, mai insorite, chiar daca fara soare. Mai... interesante. Stiu eu cum?! Am eu o senzatie asa faina. Macar azi :) Nu stiu de unde si de ce si pana aflu o sa treaca :))


Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)