Gata si cel de-al doilea concediu pe anul asta

Da, am fost in concediu si m-am intors de-aproape o saptamana si-am tot zis ca o sa pun poze si o sa scriu cateva cuvinte. Si de fiecare data ma gandeam de asemenea ca daca ma apuc de scris si pus poze o sa ma intristez.




Nu are sens sa intrebe cineva de ce. Pentru ca toate sunt cu susul in jos si Bucurestiul asta ma calca pe nervi si am deja prea multe lucruri "in derulare" pentru ca sa mai pot spune vreodata - hai sa o luam de la capat altundeva. Pentru un om sanatos la cap, toate ar fi normale si chiar prea bune, doar ca pe mine cum nu ma multumeste niciodata nimic ajunge ca totul sa mi se para ca naiba si sa astept o viata mai buna dupa o posibila reincarnare. Deci, mai am de asteptat cateva zeci de ani :p
Dar, gata cu plangerile si psihozele.



Pozele sunt facute de Bob - cine nu stie cine-i Bob sa-si traga o palma pentru ca e clar ca intra la mine pe blog degeaba daca nu-si aminteste postul despre Bob -

Dupa cum se vede din imagini, m-am jucat de-a arheologul, am sarit in aer ca... pana si din ce nu se vede am cules afine, merisoare si fragi. Plus multe altele despre care o/nu o sa scriu.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii