Ţuca, treci în casă, nu auzi?!

Azi (a se citi ieri, luni) cand m-am trezit la 6 in loc de 7.20 cum trebuia am zis ca nu-i bai. Calcul simplu. La 12 si ceva scap de la serviciu, la 1 dorm. Si, voila, e 1 fara 10 minute si nu dorm. u ma pot dezlipi de geam. Si cum stand pe fotoliu la calculator vad bine pe geam, am doua dintre viciile mele la indemana - privitul pe geam ore in sir si statul pe internet ore in sir. Si, daca tot stau, sa va povestesc de o alta vecina nebuna de-a mea (e una nebuna cu acte in regula, voiam sa sciru despre ea acum vreun an jumate cand a venit in vizita... dar am uitat, unii stiti despre cine-i vorba).

Asa, vecina asta - fara acte - e tot profa - si cealalta e/era - si are o matza - Tzuca. Si matza asta e dintr-aia portocalie, nimic interesant la ea. Si a facut acum vreo 3 luni pui. Multi, multi pui. Si a mai dat din ei, dar tot mai are. Azi cand sa plec la serviciu cateva matza mici au iesit pe scara - ies des, ca mai lasa usa deschisa - Si tzipa vecina "Tzuca, treci in casa, nu auzi?". Ma uit, nici o Tzuca. Erau vreo doi amarati dintr-aia mici - unul portocaliu, altul negru patat cu portocaliu - uratei, saracii - . Si unul dintre ei intra in casa. "Bravo, Tzuca! Hai si mananca!" Aham, deci i-a pus numele tot Tzuca... zic eu. Si, brusc, iese femeia urland, iar, pe scara "Si tu, Tzuca, intra in casa!" OMFG! Pe toate matzele le cheama Tzuca!

Si zic ca-i nebuna vecina pentru ca vorbeste uneori cu matzele in franceza dar injuraturile - si mama cate stie :( - le zice in romana. Si baca nu le zice de toate cele ca ti-e mila de matzele alea, uratele cum or fi ele.

Partea amuzanto-yayks din povestea asta e ca si mie mai imi zice mama uneori Tzuca.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii