Lost an old friend 2day but bought a new shiny one

Da, pentru ca asa-i cu prietenii, ii pierzi si-ti cumperi altii. Nu, nu, nu. Dupa o grea si lunga suferinta, mi-a murit pc-ul azi. Am stat vreo 10 minute pe covor, langa el... Dar ce sa-i faci? Fugi repede, ia un pc nou - cum voiam de asta-vara-. Asta nou e simpatic - desi nu sforaie asa precum celalalt si o sa ma simt noaptea singura.

Soon I hope imi recuperez toata viata stocata pe hardul vechi.

In principiu, am pierdut jumatate de dupa-amiaza, toata seara si ceva din noapte instaland si cautand si enervandu-ma dar tot raul spre bine. Toate merg mai bine. Pana si internetul - pana la urma, poate nu aia de la upc erau naspa, ci pc-ul meu. Zboara torentele - pana acum se tarau asa... -

Si, of course, e cam gol acum. Pe langa antivirus, ceva programele si utorrent of course nu prea are nimic, dar acum o sa pot sa-mi pun tot ce vreau - si PS pe care nu-l mai am de vreun an - fara sa crape my dear old friend, care a crapat deja.

N-am poze, n-am muzica, n-am filmele mele, n-am docurile...INCA, dar am pc nou si cumintel si bun :) life tastes soooo much better :)

 Pana maine pe la 7 fara cand trb sa ma trezesc si-o sa ma uit urat la pc pt ca mi-a mancat noaptea. Dar merita... computers are way better than humans. I love them completely.

Comments

Mogulu said…
computerele mai bune ca oamenii? sunt si oameni care sforaie, deci poti rezolva problema singuratatii noaptea :) ai grija de el si sa-l conectezi sanatos!

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)