Busy and wet

Busy day azi. Am stat pana pe la 23 fara 10 cu Andreea Balan. E o tipa de treaba, asa foarte sensibilia si finuta. Si slabutza si firava. E foarte vesela si agitata, cum se descrie si ea. Si are niste dansatoare bune. Pozele nu le pot pune acum, ci peste vreo doua saptamani cand fac materialul. Si-or sa fie cateva zeci de poze - vreo.... 70 as vrea eu, cu toate activitatile de peste zi, dar probabil o sa las pana-n 50 pana la final - si atunci o sa dau link sa le admirati. Sunt tinere, frumoase si au niste costume stramte rau in care arata wow. Plus ca danseaza foarte... :D

Apoi, la final, m-am plimbat prin Bucuresti - spre casa pentru ca nu mai mergea metroul - vreo 40 de minute. Si ploua dar nu-i frig. Daca nu eram cu aparatul foto la vedere de care tineam ca de ochii din cap, mi-ar fi placut plimbarea mea nocturna prin orasul gri inchis si pustiu.

So... that was my day si ma speriasem ca o sa fie aiurea, dar m-a plimbat Andreea printr-o mie de locuri. Can't wait to write about it la Ö zi de vedeta. Nothing kinky sau wow, doar lucruri dragute si simpatic vizuale.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)