Chicks

"Cercetătorii ONU studiază cazul unui cocoş din Italia care a suferit o schimbare de sex după ce toate găinile din coteţul lui au fost mâncate de o vulpe", zice o ştire scrisă de Alinutza.

Ideea e că pintenatul a început să facă ouă, să le clocească ş.a.m.d. Ideea e aşa: s-a transformat din mascul în femelă. Şi nu-mi veniţi cu explicatii de genul - pentru perpetuarea speciei, ca-i bullshit. Ideea e asa: fara femei, totul e in zadar si atunci cand ele ar disparea 4ever, barbatii ar fi transformati, brusc, in femei pentru ca sa nu fie totul in zadar si fara sens. As simple as that!


Cat despre bărbaţi cocosi. Who needs them anyway? Chicks rule the world and you know it! You'd better be one, than have none.

Comments

Anonymous said…
Who needs them anyway? Chicks rule the world and you know it!

baiverne de doi lei si zece bani. doar cele in care urla singuratea se impauneaza ca nu le-ar face trebuinta un cocos.

chicks rule doar the world-ul celor nu sunt experimentati si nu prea au parte de puicutze. asa, gen exnotsocip. orice cocosel fara tensiune sexuala acumulata in el nu va putea fi subjugat de nicio puicutza din lume.

cit despre "You'd better be one, than have none"... nu stiu de ce naiba imi suna mai degraba a fabula cu vulpea si strugurii acri.
Mogulu said…
Anonimo, iar imi iei numele in desert? :)) cata vreme nu-mi traiesti tu viata, fii te rog decenta si nu mai face referiri la mine, altfel am senzatia ca te bagi in seama precum chilotii in fund.

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)