Who I am? I'm me, me, me and I can't get enough of me. Selfish? No. Just me, me, me

I can't be more than I am, but I can be everything that I want. Isn't that enough? E, pentru mine. M-am trezit de dimineata, azi, zambind cu fraza asta in cap. Nu stiu de pe ce taramuri onirice am cules-o dar imi place.

Ma gandeam la liniste, la oameni, la idei. La cum supar tot felul de persoane pentru ca sunt asa cum sunt. Dar daca tot suntem la capitolul "fraze" pot sa zic take me as I am or don't take me at all. Si la "as I am" stiu ca sunt uneori "confuzanta" asa dar imi zboara ideile vaaaj-vaaaj prin cap in toate directiile, precum meteoritii si le exprim, le fac, le ignor uneori cand se aduna asa prea multe.

Vorbeam azi cu o don'soara simpatica, la o supa crema de ciuperci referitor la idei. Si avea niste idei interesante, putin wicked dar in care crede si cu care nu sunt total de acord, dar suna dragut unele. Si interesant. Vorbea despre reincarnare si religie si una dintre ideile dragute - daca as crede ca dupa ce mori mai exista ceva - e urmatoarea: fiecare dintre noi are o sumedenie de suflete pereche si in fiecare viata, in circumstante fate related - nici in asta nu mai cred - le intalnim. Fie ca sunt frati, parinti, prieteni buni, iubiti, copii. Ele sunt mereu acolo, sufletele alea si nu ai cum sa scapi de ele. Nu ca ai vrea, nu ca ai sti. E un fel de legatura invizibila in timp, spatiu. Coincidentele nu sunt coincidente. Daca am cumparat azi banane din piata, de la o vanzatoare si nu de la alta a fost asa pentru ca acolo, la coada, era un individ simpatic pe care trebuia sa-l intalnesc acolo. Kind of laugh myself to pain, dar poate exista si coincidente dintr-astea care nu-s chiar asa coincidente, dar atunci ar insemna ca, intr-un anumit fel, nu suntem liberi, complet liberi. Mi-a sugerat don'soara in sine si niste carti, pe care o sa le rasfoiesc pentru ca e fun sa afli o mie de idei pe care sa le depozitezi in minte si sa faci o mie de legaturi si o mie de povesti si sa ai in permanenta la ce sa te gandesti. Cum sa te plictisesti, singur fiind, in universul asta, printre atatea idei? That's what I call happiness... sa-ti zboare ideile vaaaaj-vaaaaj prin minte si sa nu te plictisesti niciodata de ele pentru ca sunt asa de multe, incat ti-ar trebui o mie de vieti ca sa le cuprinzi pe toate. Poate da, pentru asta, mi-ar placea sa cred in faza cu reincarnarea.

Dar, pana atunci cred in mine si-mi savurez ideile vaaaaj-vaaaaj. Si ca sa vorbim despre... chestii mai neconventionale acum trei ani, pe 31 decembrie 2006 nu aveam chef de nici un rev. Si am mers tarata de Simo la un chef  unde mi-am pus in minte un fel de New Year resolution si parca anul ala asa a fost. Si anul asta, de rev a fost o chestie asa wow - la mine in minte, ca de intamplat nu s-a intamplat nimic - si wow-ul asta isi pune incet amprenta pe anul asta. Sau eu mi-o pun pentru ca vreau, pentru ca pot, pentru ca vaaaaj-vaaaaj zboara ideile astea si se ordoneaza frumos, exact asa cum trebuie. Just for now. Cine stie ce alte momente dintr-astea decisive mai vin?! Bune si rele, ca nu-s numai bune... dar de obicei sunt bune, pentru ca le fac sa fie. Cum ar zice Dina, don'soara in cauza... karma. Smile and the world will smile at you, for you, with you.

Comments

Dani said…
Tuturor ne-ar placea sa credem ca viata noastra nu e in zadar, ca are un o logica si un scop, ca nu suntem singuri si ca moartea nu inseamna decat un nou inceput.
Asa ca ideea reincarnarii e una deosebit de atragatoare. In special conceptia budista despre reincarnare imi pare foarte frumoasa. Ne renastem mereu pentru a fi mai buni, mai intelepti, sufletul nostru evolueaza, atinge diferite nivele, pentru ca in final sa incheie acest ciclu, cunoscand iluminarea, in nirvana.
De ce sa incerci in o mie de vieti sa cuprinzi toate ideile, stiind ca nu vei reusi, cand poti deveni una cu ele si sa zbori si tu...vaaaj-vaaaj ?

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii