Newsletter 'bout me&others around me

Cum in Friends Monica si Ross aveau Geller Newsletter pentru familie, ma gandeam ca uneori postarile mele sunt un fel de newslettere - ce s-a intamplat lately? Well, urmeaza sa aflati. Just read.

So,

Simo si Misu au spus chestii afirmative azi :) in fata unui "oficial". Adica s-au casatorit. Oh, boy! Time flies. Ma gandeam ca exista un motiv pentru care, fata fiind, nu e bine sa te mariti. Stiti gluma aia cu tipa care mergea la nunti si toate babele ii spuneau "Tu urmezi!", iar apoi, la o inmormantare le-a intors-o cu "Tu urmezi!" Ei bine, daca Simo nu a facut asta pana acum :d, nu mai are ocazia.

Ne-am luat masinuta noua, mai serioasa decat cea veche, pentru ca suntem oameni mari. Si nu o sa ne mai plangem ca trenul are intarziere 3 ore!!!!, cum am facut asta-vara cand deveniseram pietoni :)

Acum seara cand veneam acasa, taximetristul zice - Si, zi-mi cum a fost azi. Well, pentru ca mi s-a intamplat cand ei vorbeau in handsfree sa cred ca vorbesc cu mine si sa ma bag aiurea, acum am zis ca e clar ca vorbeste la telefon si nu cu mine si nu am zis nimic. Plus ca intrebarea era cam... ciudata. Surpriza. Cu mine vorbea. Si s-a enervat ca nu sunt comunicativa. I-am zis ca e 1 noaptea si eu acum plec de la munca si mi-a raspuns "dar poti sa vorbesti si cu mine ca nu musc!" Come on!

Mi-am dat seama ca C. avea dreptate. Degeaba incerc eu sa fac pace cand altii se ciondanesc. Lumea nu e a happy place si ego-urile se ciocnesc uneori uratel. Luati-va de gat si aruncati-va in Dmabovita for what I care! dar... totusi... peace :D (inner hippie)

Am fost la o sedinta de shopping care mi-a placut. In primul rand pentru ca eram singura si in cel de-al doilea pentru ca mi-a placut ideea in jurul careia am "construit" cadoul. That's new, me and shopping are friends!

A venit toamna :) E racoare :) Nu e soare :) Nu mai sunt obligata sa port haine micute si subtirele. Welcome jeans, long sleeves&warm shoes.

:(( Am terminat ultimul episod din sezonul 10 din Friends... pentru a 3-a oara.

E targ de paine and stuff in weekend si poate ajung si eu :)

Peste doua saptamani merg acasa si in functie de vreme exista sansa sa culegem strugurii, ceea ce inseamna must :D

I kind of feel happy & I have reasons 4it.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)