Newsletter intarziat: Ghinoiu, paznicul, Gabor şi alte vedetisme

Spusesem mai demuuult ca o sa incep un fel de sesiune de... newslettere. Ei bine, nu am avut chef sau timp sa scriu pe blog. Mai degraba chef, ca timp iti gasesti oricand. So... chestii din ultima vreme.

1. Intr-o seara, venind acasa de la munca, am vayut pe strada - circulata, nu printre blocuri - un tip imbracat destul de ok care facea pishu pe un tufis. Cativa pasi mai incolo, alti doi tipi - genul "beau pana cad" - faceau acelasi lucru, unul langa celalalt. Faceau intrecere cu jetul sau nu... habar n-am.

2. A murit proful de latina din liceu, Nicolae Ghinoiu - avea vreo 70 si un pic de ani -.Fenomen nenea asta. Ne povestea cum odata, cand i-a dat patru lui Horatiu Malaele, cand era dirigul lui or something, actorul l-a amenintat ca se arunca in Jiu. Acum, nu stiu daca e reala povestea, dar el asa zicea. Despre Ghinoiu a scris frumos si realistic un blogger, nu stiu cine e, intrati aici sa vedeti.

3. Am vazut cateva secvente din emisiunea cu Saracii copii bogati sau ceva de genul, unde aparea Ramona Gabor. Care-i ideea? Ca numai bogat nu a fost ea cand era copil si nu prea avea ce sa caute alaturi de alti pusti care se plangeau ca, vai Doamne, cum sa mearga ei cu tramvaiul.

4. Am facut pui cu ciuperci si smantana si a iesit mai bun decat puiul cu gorgonzola de la pizzeria Sabatini.

5. M-am certat iar cu paznicul, dar de data asta, plina de nervi si obosita intr-o seara i-am zis cateva - frumos si civilizat - incat i-am taiat entuziasmul de a face pe boss-ul ca el e de meserie tigan si a facut box in tinerete si vai, cum sa nu, daca doarme in scara blocului meu in fiecare noapte parca e Strajerul Minune.

6. Am strans doi saci cu haine grosute si frumoase - dar care mie nu-mi plac- pe care sa le donez. Dar asta s-a intamplat acum cateva saptamani si ele stau tot aruncate la mine in camera. Help!!!

7. Mi-au inceput serialele yey :D, dar nu am prea avut timp de ele sa le iau seara de seara sa ma uit, asa ca sunt a little behind.

8. Evident, iar mi s-a cam imputinat colectia de ceaiuri bune si am ramas cu alea din plante care, sanatoase cum sunt, nu ma incanta la fel de mult precum cele cu tot felul de arome.

9. Referitor la ultimul newsletter, din 11 septembrie, am fost acasa dar nu am cules strugurii atunci ca era vreme urata and stuff. I-au cules ei, zilele trecute, si mi-au pus must la pastrare, in congelator :)

Comments

cristina said…
1. Ghinoiu avea 68 de ani, apparently;)
2. te-as ajuta cu hainele :))

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

Sandy Belle :)

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii