Exclusiv, socant, incitant si interzis minorilor! Discutia dintre Printul Charles si Barack Obama

Cu doua luni inainte de nunta
P.C. - Buna, Barack, am nuntă cu fiu-miu, ăla mare, pe 29 aprilie. Sa nu iti faci planuri si sa pregatesti bani, eventual si ceva obiect unicat, sa dea bine in fata presei.
B.O. - Mda... am auzit la stiri acum ceva vreme. Dar s-ar putea sa am ceva treaba. Chestii personale, se apropie campania... Lasa, nu-mi trimite invitatie, daca nu-mi iese pasenta, ma furisez eu prin umbra noptii la chef. Multam totusi ca v-ati gandit la mine. Sa fie intr-un ceas bun, palat cu termopan și copii sanatosi!

La patru zile după nuntă, Charles merge la Obama
P.C. -  Păi nu puteai sa zici așa, ca îl omori pe Osama si de asta nu vii la nunta? Ca s-au ofticat ăștia pe la Palat, mi-a sarit lumea in cap ca nu te chem, ca nu vii... Asa ne intelegem noi?
B.O.  - Nu ti-am zis ca mi-era sa nu mi se strice socotelile. Eu sunt mai superstitios asa din fire...
P.C. - Oricum, merci ca ai asteptat pana dupa nunta, ca s-ar fi dus toata atentia si ar fi uitat in vreo 20 de ani toti ce a fost la Palat.
B.O. - Da, am asteptat si beatificarea, ca sa dea si mai bine. Sa dea unii vina pe Papa, ca face minuni, sa nu imi sara in cap toata Al Qaeda, dar aia nu le prea au cu catolicismul... Asta e , o trece.
P.C. - Auzi, sa imi zici cand mai e ceva, ca sa nu mai pun vreo nunta, vreun botez, sa poti sa fii si tu prezent, ca apoi intra lumea la banuieli.
B.O.  - Daca mai prind un mandat, vedem. Oricum, ai vreo 4 ani, asa, sa te gandesti pana o sa fie iar campanie, iar nebunii. Da' auzi, nu a fost tare? Ca l-am omorat in aceeasi zi in care a murit Hitler? Nu a fost? Ba a fost, iti zic eu, ne-am gandit bine.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)