Trei lucruri m-au enervat azi... si unul mi-a placut

1. La scoala de langa blocul meu, parintii isi luau copiii acasa. Mama unei fete, ii spunea tatalui unui baiat, in timp ce copiii se uitau cu ura unul la celalalt:
M - inteleg ca sunt copii si se joaca, dar nici sa o traga asa de par
T - lasati doamna. acu' intr-a cincea o trage de par si intr-a opta de tzatze. Ce sa ii fac? E baiat!

Bai boule!, imi venea mie sa zic. De asta as vrea ca procrearea sa fie interzisa prin lege. Si, daca te califici la statutul de om care merita sa se inmulteasca sa primesti delegare. Nu ca o tragea fiu-tu de par pe colega lui, ca e normal, ca-s copii. Dar nu vii cu o explicatie de bou cu copite si i-o arunci femeii aleia in fatza ca ultimul meltean ce esti!

2. O femeie, la paine. Dragutica, tinerica, pe la vreo 35-40 de ani, voia sa ia paine. Si era un cos cu mai multe feluri de paine din care puteai sa ceri una, alta. Dar nu, ea, ca vaca, se intinde si incepe sa le verifica pe toate sa vada care-i mai moale, care-i mai nu stiu cum, sa o cumpere. Creatura, tu cu mainile tale murdare de la metrou, de la usa magazinului de haine in care ai intrat, de pe mouse-ul de la birou si de cine mai stie unde, nu vii si incerci painile de parca ar fi in husa!

3. Faptul ca oamenii prosti sunt rai. Faptul ca oamenii destepti?! - dar cu mentalitate de sa traiti nea nicu! - au uneori ochelari de cal si sunt nu rai, imposibil de absurzi. (exista oare posibil de absurzi?!)

M-a bucurat faptul ca am cumparat must din piata. De la magazin. In fine. Alb must. Nu bausem pana saptamana trecuta decat rosu, de acasa of course. Alb am baut sapt trecuta in Piranha la Festivalul Toamnei - foarte rau si cu apa in el -. Acum am vrut sa iau rosu, am gustat si/si, mai bun a fost ala alb. Consolare, totusi, pana cand ajung acasa si ma asteapta doua sticle congelate. Una pentru atunci, iar pe cealalta o pastrez, as usual, pana prin mai-iunie cand cine are must in afara de mine? :)

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)