Bibelouri si alte cioburi existentiale

Bibelouri. Cum existau acum 20 de ani si nu numai prin case. Si le primeai, le dadeai cadou, le cumparai samd. Munca multa, migaloasa, dar nimeni nu se gandea la asta. Erau pur si simplu ornamente.

Acum, vorbeam eu cu Alinutza care nu are blog, avem lumanari parfumate si tot felul de chestii. Chinezarii simple, obtinute usor si aiurea - unele dintre ele -. Astea sunt bibelourile prezentului. Iar peste alti 20 de ani, poate vom avea holograme si atat. Sau, cine stie.

Si, tot de asta, ii spuneam Alinutzei care nu are blog ca mi-ar placea sa traiesc macar 150 de ani. Ma rog, nu doar de asta. Dar mi-ar placea. Sa vad cum se schimba toti si toate si sa port in mine atatea povesti si atata istorie incat sa am inminte, in priviri si in vorbe lumi demult apuse. Dar, asta e imposibil. Poate o sa incerc sa obtin lumile astea in ani mai lumesti... cine stie... lene sa nu-mi fie si se rezolva.

Comments

Popular posts from this blog

HELP! Glume, bancuri si altele asemenea...

De 1 iunie e ziua barbatului, pentru ca ei raman TOATA VIATA copii

Sandy Belle :)